Нагадуємо, що у разі протиправних дій з боку працівників Міндоходів, платники можуть звертатися на телефон довіри, який працює щоденно в цілодобовому режимі за номером 23-63-92, а також за номером телефону 43-46-38, або особисто звертатися у відділ внутрішньої безпеки, за адресою м. Тернопіль, вул. Білецька, 1, каб 705-707.
Крім цього, для звернень громадян діє сервіс «Пульс» – пряма телефонна лінія за номером телефону 044-284-00-07. Громадяни мають змогу не лише подати звернення у телефонному режимі, але й отримати результат про вжиті заходи та проведену перевірку.
У січні-квітні цього року на сервіс Міністерства доходів і зборів України «Пульс» від платників Тернопільщини надійшло 11 звернень, усі вони оперативно розглянуті та вирішені у встановлений законом термін.
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Фільм українського режисера ...
Наступна новина: У Львові для малят ...