Житомирщина: розширено перелік адміністративних послуг, що здійснюються у відділеннях «Укрпошти»

Житомирщина: розширено перелік адміністративних послуг, що здійснюються у відділеннях «Укрпошти»

27.05.14 15:47 0 674
Підвищення якості адміністративних послуг - це одне з важливих завдань, яке стоїть перед органами влади. Для цього в області створена система дозвільних та інформаційно-ресурсних центрів, які надають послуги якісно, своєчасно та зручно для людей.

Житомирська дирекція УДППЗ «Укрпошта» повідомляє, що відтепер відділення поштового зв’язку забезпечуватимуть спрощений доступ до адміністративних послуг.

Завітавши до відділення пошти або навіть звернувшись до листоноші, громадяни можуть замовити наступні послуги з питань пенсійного та соціального забезпечення:

видача довідки про доходи (розмір пенсії);

призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;

надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам;

призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами незастрахованим особам;

призначення державної допомоги при народженні дитини;

призначення державної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку;

призначення компенсаційної виплати фізичним особам, які надають соціальні послуги;

призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам;

призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;

призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям;

призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам;

призначення тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів;

призначення державної соціальної допомоги у зв’язку з витратами, зумовленими похованням;

виплата компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

призначення житлових субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

виплата компенсації за невикористані путівки на санаторно-курортне лікування та оздоровлення інвалідам та деяким категоріям громадян;

призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”;

встановлення статусу та видача посвідчення “Дитина війни”;

встановлення статусу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та видача посвідчення;

встановлення статусу та видача посвідчення “Батьків та дитини з багатодітної сім’ї”;

встановлення статусу та видача посвідчення “Ветеран праці”.

У відділенні поштового зв’язку також надаються окремі адміністративні послуги з питань державної реєстрації актів цивільного стану, з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Компетентний співробітник пошти допоможе заповнити всі необхідні бланки заяв, ознайомить з правилами та порядком оформлення. Замовлений документ за бажанням можна отримати у відділенні поштового зв’язку, або листоноша занесе його додому в разі отримання такої заявки.

Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Олег Сиротюк подякував ...
Наступна новина: В Луцьку громадськість ...

КОМЕНТАРІ