На Тернопіллі 03 червня відбувся тренінг зі слухачами курсу перепідготовки за спеціальністю "Диспетчер"

На Тернопіллі 03 червня відбувся тренінг зі слухачами курсу перепідготовки за спеціальністю "Диспетчер"

05.06.14 11:05 0 630
Рятувальник був і залишається спеціалістом, до якого звертаються в час виникнення різноманітних непередбачуваних надзвичайних ситуацій. Першим, з ким спілкується потребуюча допомоги людина, є диспетчер рятувального підрозділу. І від того, наскільки професійно той відреагує на сигнал і передасть відповідні вказівки, залежить успіх рятувальної операції.

Не завжди люди, які телефонують до Служби порятунку 101, можуть опанувати себе, чітко та лаконічно описати ситуацію. Через шок, біль, алкогольне чи наркотичне сп'яніння вони часто не можуть детально розповісти про мету свого звернення. Першочергове завдання диспетчера зрозуміти це і, по можливості, заспокоїти того, хто телефонує.

03 червня на базі навчального пункту навчально-методичного центру безпеки життєдіяльності та цивільного захисту Тернопільської області психологами Управління був проведений корекційно-розвиваючий тренінг зі слухачами курсу перепідготовки за спеціальністю "Диспетчер".

Метою тренінгу було навчити диспетчерів основним прийомам саморегуляції та навичкам спілкування з потенційними суїцидентами.

Умови і психологічні особливості професійної діяльності диспетчерів визначаються високою відповідальністю за виконання поставлених завдань, тривалим перебуванням у стані емоційної напруги, гіподинамією, своєрідністю інформації, яка має істотний вплив на виконання роботи. Стресостійкість, працьовитість і реалістичний погляд на події - невід'ємна складова характеристики працівника.

Потрібно вміння абстрагуватися від негативних емоцій, неминучих за постійного контакту з горем, проблемами, трагедіями, щоб уникнути синдрому професійного вигорання.

Учасники тренінгу в ігровій формі вчились володіти психологічною саморегуляцією для того, щоб правильно розуміти дії та ситуації, які вимагаються від них у разі виникнення надзвичайної ситуації, вправлялись в розпізнаванні типології людей, вчились активно слухати і виділяти з розмови головну і другорядну інформацію.

В ході заходу учасники активно задавали запитання, на які отримали вичерпні відповіді психологів. На завершення тренінгу кожен з чотирнадцяти присутніх визначив для себе цілі і сформулював конкретні професійні завдання для їх досягнення.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У Житомирі міліціонери ...
Наступна новина: Жителів області закликають ...

КОМЕНТАРІ