З них: 91 звернення ? письмові заяви, 105 ? розглянуто на особистому прийомі і 10 ? надійшло через "гарячу лінію" Головного управління. Кількість звернень громадян суттєво зменшилася завдяки системному і цілеспрямованому проведенню інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення з актуальних питань земельної реформи.
Більшість звернень стосувалася питань, пов'язаних із наданням адміністративних послуг територіальними органами земельних ресурсів області, роз'яснень земельного законодавства, вирішення спорів щодо встановлення меж земельних ділянок суміжних землекористувачів.
Керівник землевпорядної служби області Світлана Богатирчук-Кривко зазначила, що значну роль у зменшенні кількості звернень громадян відіграє кваліфікований, об'єктивний та своєчасний їх розгляд, а також організація і проведення прес-конференцій керівництва Головного управління, робота прямих телефонних ліній та ефірів на провідних телеканалах регіону.
Про це повідомили в Головному управлінні Держземагентства в Рівненській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Тернопільщині під час ...
Наступна новина: Волинянин обікрав власного ...