Про це йдеться на сайті Мінтранспорту Франції.
Експеримент триватиме півроку. Весь цей час працівники, які відмовляться від автомобілів і автобусів на користь велосипедів, отримуватимуть по 25 євроцентів за кожен кілометр.
Міністр транспорту Франції зазначив, що якщо результати експерименту будуть вдалими, то субсидування велопоїздок продовжать. У міністерстві розраховують, що система стимулювання велосипедних поїздок дозволить удвічі збільшити кількість людей, які використовуватимуть саме цей вид транспорту. Зараз так добираються до місця праці близько 2,5% службовців.
Інші європейські уряди активно користуються такою технологією стимулюючих виплат за поїздки на велосипеді: це допомагає не лише боротися із заторами, зменшувати забруднення повітря і скорочувати споживання палива, але й залучати громадян до спорту і здорового способу життя. Нідерланди, Данія, Німеччина, Бельгія та Великобританія також використовують для підтримки велосипедистів податкові пільги і фінансову підтримку при купівлі велосипедів.
У Бельгії, де стимулюючі схеми використовували більше 5 років, на велосипедах на роботу тепер їздять близько 8% працюючих громадян. У Нідерландах цей показник – 25%. У столиці Нідерландів Амстердамі близько 40% трафіку припадає на велосипедний. У місті є 400 км велосипедних доріжок, більша частина яких обладнана спеціальними знаками і світлофорами. У Копенгагені обладнано безліч велосипедних доріжок з дорожніми знаками, а через деякі райони взагалі не можна проїхати на іншому транспорті. Близько 35% населення Копенгагену щодня добирається на роботу на велосипедах. У Берліні 15% загального дорожнього потоку становлять велосипедисти. Серед них чимало високопоставлених осіб.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Фанати ФК Калуга підтримали ...
Наступна новина: Міський голова Микола ...