Сума єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в частині утримання за ставкою 3,6% визначається в межах максимальної величини бази нарахування ЄСВ, встановленої Законом «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», яка дорівнює 17 розмірам прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Відпускні входять до складу додаткової заробітної плати, тож суми фактично нарахованих відпускних можуть бути віднесені до витрат платника податку на прибуток на підставі п.142.1 ст.142 Податкового кодексу України.
Також нагадуємо, що для набуття права на відпуску працівник має перебувати в трудових відносинах з підприємством або укласти трудовий договір з фізичною особою.
Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Рівненські правоохоронці ...
Наступна новина: Волинянин через крадіжку ...
Новини онлайн: чому це зручно та актуально?
Как добраться из аэропорта Минска в город: зачем заказывать трансфер заранее
Ризик проти винагороди: як Fast Track Rewards поглиблює персоналізацію за допомогою ШІ
Догляд за шкірою взимку: 3 кроки, які варто знати
Єдиноборства для жінок — впевненість, сила і навички самооборони
Єдиноборства для жінок — сила, впевненість і навички самооборони