У Львівській ОДА обговорили питання щодо формування позитивного туристичного іміджу області

У Львівській ОДА обговорили питання щодо формування позитивного туристичного іміджу області

20.06.14 21:55 0 751
18 червня директор департаменту міжнародного співробітництва та туризму облдержадміністрації Віталій Горбатенко провів нараду щодо формування позитивного туристичного іміджу Львівщини в рамках реалізації Програми розвитку туризму та курортів у Львівській області на 2014 – 2017 роки.

До розгляду на нараді виносились два питання: ребрендинг туристичного логотипу й гасла Львівщини та розробка додатку-програми «Туристичний путівник по Львівщині» для смартфонів та планшетів

Під час наради учасники обговорили та здійснили аудит туристичного логотипу Львівщини, який був розроблений у 2011 році та використовувався на презентаційній туристичній продукції та туристичному сайті області впродовж 2011-2013 років. Зокрема, виділили сильні та слабкі сторони наявного туристичного логотипу, дискутували щодо кольорової гами та об’єктів, які мають бути елементом логотипу для кращого сприйняття та репрезентації туристично-рекреаційних можливостей Львівщини.

В результаті обговорення Віталій Горбатенко резюмував: «шня версія туристичного логотипу та гасла області потребує модернізації та удосконалення». Директор департаменту звернувся до учасників робочої групи із проханням надати пропозиції щодо ребрендингу туристичного логотипу та гасла Львівщини з метою максимально чіткого визначення очікуваного результату та формування технічного завдання для експертів з ребрендингу.

Також, відбулось активне обговорення питання розробки додатку-програми «Туристичний путівник по Львівщині» для смартфонів та планшетів рамках виконання заходів Програми. Головний спеціаліст управління туризму та курортів департаменту Андрій Ковч коротко презентував учасникам наради концепцію цього додатку. Зокрема, структура наповнення додатку-програми складатиметься з декількох розділів – туристичні об’єкти, туристичні маршрути, туристична інфраструктура, державні установи (екстрені служби та консул

Директор департаменту міжнародного співробітництва та туризму облдержадміністрації Віталій Горбатенко наголосив на актуальності реалізації цього заходу та зауважив, що департамент відкритий до пропозицій і зауважень щодо наповнення цього додатку-програми.

Окрім цього, під час наради було прийнято рішення щодо необхідності створення робочої групи з формування туристичного бренду Львівщини в складі представників громадських туристичних організацій, асоціацій та провідних туроператорів області.

Про це повідомили у Львівській обласній державній адміністрації
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Григорій Пустовіт ...

КОМЕНТАРІ