Сьогодні багато хто вже переконався, що дивна Антитерористична операція (АТО) в один прекрасний момент стала не стільки війною з терористами, скільки димовою завісою для збереження ( і що гірше – розквіту!) того, проти чого боровся Майдан.
Наші військові стали генератором поганих новин про все зростаючу кількість трупів. Влада намагається зберегти обличчя, придумуючи гарні повідомлення про арешти, карні справи, «деблокування», тощо.
Усе це створює товстий потік військових новин, за яким мирне населення не бачить проявів кричущої зради, що підточують і так крихкі здобутки Майдану. А він був лише нещодавно…
Тим часом існують й інші, менш популярні, зате не менш важливі новини. І деякі з них просто вражають своєю підлістю та нахабством.
Так, мова піде про відомий в Україні пивний бренд "Перша приватна броварня", котра, попри військові події в Україні, таки вийшла на російський ринок, укріплюючи економіку ворога.
Популярне українське пиво "Перша приватна броварня" (власник Андрій Мацола), сьогодні сповна розливають в Росії. Ліцензію на виробництво отримала "Московська пивоварна компанія", що купила половину акцій ППБ і якій належить відоме в Росії фірмове пиво «Жигулі», котре прорекламував сам Володимир Путін.
Свого часу "Московська пивоварна компанія" (МПК ) була створена екс-власниками «Пивоварів Івана Таранова» Євгеном Кашпером і Олександром Ліфшицем, котрі запустили федеральний пивний бренд "Жигулі" і які зараз дуже активно співпрацюють з А.Мацолою. Цю марку в спільне з пивоварами підприємство передав Андрій Кобзон, син депутата Держдуми і співака Йосипа Кобзона.
Права на бренд «Жигулі» належать компанії "Стратегія", яка є спільним підприємством МПК і відомого з радянських часів ресторану "Жигулі" на Новому Арбаті в Москві (зараз ним володіє син Йосипа Кобзона бізнесмен Андрій Кобзон).
На відміну від українського ринку, чия економіка зараз впала через військові події, російський пивний ринок, зростає. Так, за даними Росстату, за 11 місяців минулого року приріст склав 4,5%, до 969 100 000 дол. В Україні за той же період виробництво впало на 0,2%, до 281 300 000 дол.
Щоб трохи замилити очі українцям представник ППБ пан Васильєв зауважив, що ППБ буде позиціонуватися на ринку саме як українське пиво - навіть назва залишиться українською мовою, однак Васильєв забув сказати, що в Росії з цього року діє заборона на рекламу пива, тож ніхто й не знатиме, що це пиво – українське.
Попри війну в Україні «ППБ» займає хороші позиції в РФ завдяки дешевій ціні. Літр пива «ППБ» там продають в 1-літрової і 2-літрової ПЕТ-тарі за ціною 55 руб. ($ 1,8) і 100 руб. ($ 3,3) відповідно. І на цьому Мацола не збирається зупинятись, плануючи розширювати мережу ППБ в Росії.
Пригадується, як в черговому інтерв’ю у серпні 2013-го року Андрій Мацола красномовно заявляв, що « в першу чергу потрібно бути людиною, а не рабом грошей…». Сьогодні ці слова сприймаються як цинічна зрада, адже його «для людей – як для себе» переросло у відверте спонсорування російського сепаратизму, де за постаттю патріота зі Львова, криється черговий продажний бізнесмен, якому абсолютно байдуже на свою країну і для якого війна – лише добрий спосіб заробити.
До слова, за негласною інформацією кожен російський бізнесмен сьогодні віддає частину заробленого на фінансування російської армії. Тобто, купуючи пиво «Першої приватної броварні», ми спонсоруємо розквіт сепаратизму та погоджуємось на вбивства сотень українців в Донецьку та Луганську.
Орест Задорожній
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Хмельниччині у ...
Наступна новина: Завершився фінал ХVІІ ...