Голова облдержадміністрації Григорій Пустовіт провів робочу нараду з в.о. начальника ГУ Міндоходів та зборів України в області Віталієм Чуєм

Голова облдержадміністрації Григорій Пустовіт провів робочу нараду з в.о. начальника ГУ Міндоходів та зборів України в області Віталієм Чуєм

09.07.14 08:50 0 859
Голова облдержадміністрації Григорій Пустовіт провів робочу нараду з в.о. начальника ГУ Міндоходів та зборів України в області Віталієм Чуєм. Обговорено ситуацію з наповнення державного та обласного бюджетів і загалом стан економіки краю.

Як поінформував Віталій Чуй, зведений бюджет області у першому півріччі 2014 року виконано на 105%: державний на 100,5%, а місцеві – на 108,7%. Водночас, за словами податківця, відстежується спад імпортних та експортних операцій.

Також одним із пріоритетних напрямків роботи податкової інспекції є легалізація зайнятості. «Наразі здійснено обстеження 123 заклади громадського харчування і як результат: 38 працівників офіційно працевлаштовано», - зазначив в.о. начальника головного управління Міндоходів та зборів України в області.

Окремо проаналізовано роботу в лісовій галузі, яка, за словами податківця, цьогоріч розпочала працювати прозоро та нарощує об’єми виробництв. Зокрема, на 7 липня вже отримали 1,4 млн грн за збір та використання вторинних лісових ресурсів.

Крім того, податок з доходів фізичних осіб лише за перші чотири дні липня сягнув 9 млн грн.

Голова облдержадміністрації Григорій Пустовіт акцентував увагу податківців на необхідності змін у роботі низки волинських підприємств, які працюють на теренах краю, однак податки сплачують в інші області.

Ще одним важливим аспектом у діяльності податкової служби, на думку голови облдержадміністрації, - боротьба з корупційними схемами та ухилення від сплати податків.

Голова облдержадміністрації відзначив роботу податківців та висловив сподівання, що і в другому півріччі усі служби злагоджено спрацюють для успішного наповнення бюджетів.

Прес-служба облдержадміністрації
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ