Чернігівська міськрада на шляху до електронного документообігу

Чернігівська міськрада на шляху до електронного документообігу

10.07.14 18:45 0 1827
Чернігівська міська рада розпочала роботу над впровадженням системи електронного документообігу. Про це повідомила начальник загального відділу міськради Алла Редік.

За її словами, першим кроком на шляху е-врядування (електронного врядування) у міськраді став процес отримання електронних ключів, що дозволять ідентифікувати підпис посадових осіб. Поки що триває оформлення двох електронних ключів, у тому числі і для міського голови Олександра Соколова. З часом коло таких осіб буде розширюватися.

Електронний цифровий підпис дозволяє підтвердити цілісність електронного документу, тобто його захищеність від несанкціонованого спотворення чи руйнування та ідентифікувати підписувача. А.Редік зазначила, що поступово використання електронного діловодства розшириться, і від паперових копій документів у поточній роботі можна буде відмовитися, зберігаючи їх на електронних носіях.

Заступник міського голови – керуючий справами виконкому Станіслав Віхров переконаний, що впровадження системи електронного документообігу є вимогою часу. Зараз це сприймається дещо дивно, проте поступово так само незвично виглядатимуть паперові документи. "Цей процес незворотній, це ніби калькулятор прийшов на зміну рахівниці, а потім з'явилися комп'ютери, і зараз не уявляємо усі сфери діяльності без них", - зазначив С.Віхров. Він підкреслив, що на в Україні розроблено необхідну нормативну базу, що є основою для впровадження електронного документообігу в державних установах.

Звичайно, повноцінна система електронного документообігу вимагає і фінансової складової задля використання більш потужної комп'ютерної техніки, належного програмного забезпечення та гарантії електронної безпеки.

Відділ зв'язків з громадськістю міської ради
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: На Буковині міліція ...
Наступна новина: рятувальники перевірили ...

КОМЕНТАРІ