Учасниками засідання були представники департаментів міжнародного співробітництва та туризму Львівської та Івано-Франківської обласних державних адміністрацій, туристично-інформаційних центрів, Трускавецької та Моршинської міських рад, Інституту регіональних досліджень НАН України, Львівського національного університету імені Івана Франка, Краківського університету, дорадчої канцелярії “Синергія”, а також експерти у галузі туризму та курортів з України та Польщі.
Метою зустрічі було визначення ідентичності продукту на основі положень туристичної марки “Карпатія”.
Під час засідання робочої групи проведено презентації експертів з розробки Стратегії з українського та польського боків на тему брендового продукту карпатських курортів, визначення ідентичності продукту на основі положень туристичної марки “Карпатія”, промоційної діяльності щодо продуктів, вироблення комплексних промоційних заходів для розвитку туризму у польсько-українській частині Карпатського Єврорегіону тощо.
Зазначимо, що мікропроект “Стратегія розвитку рекреаційного туризму польсько-української частини Карпатського Єврорегіону” реалізується в рамках парасолькового проекту “Транскордонна співпраця для рекреаційного туризму польсько-українського прикордоння” співфінансується за рахунок коштів Європейського Союзу.
Мета мікропроекту – аналіз потенціалу природньої та культурної спадщини і розробка механізмів популяризації рекреаційного туризму в польсько-українському прикордонні.
Про це повідомили у Львівській обласній державній адміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Волинській області ...
Наступна новина: В Закарпатській області ...