Фахівці прогнозують занепад Facebook до 2017 року

Фахівці прогнозують занепад Facebook до 2017 року

23.07.14 11:04 0 603
Найбільша соціальна мережа – Facebook, ймовірно, уже досягла піку своєї популярності і незабаром інтерес користувачів до неї почне згасати. Такий висновок зробили вчені з німецького Інституту програмного аналізу та інформаційних систем (IAIS) при Товаристві імені Фраунгофера (об’єднання 67 німецьких інститутів прикладних досліджень).

Статті розміщена на сайті бібліотеки Корнельського університету.

Це вже не перше подібне дослідження, що прогнозує проекту швидке забуття. Цього разу експерти проаналізували динаміку користувальницького інтересу до 175 різних сервісів в Інтернеті й підтвердили циклічну природу соціальних мереж: вони швидко набувають популярність, але так само швидко втрачають її.

Дослідження ґрунтується на даних сервісу «Google тренди», що рахує, скільки разів користувачі у тій чи іншій країні «гуглили» якусь тему. Вчені вивчали соціальні мережі, такі як Twitter, VKontakte, Google+, LinkedIn та інші інтернет-сервіси – AirBnB, Amazon, Groupon, Spotify, eBay і т.д. Пошукові дані збиралися у 45 країнах.

Значна частина соціальних сервісів розвиваються за одними і тими ж законами: у якийсь момент вони переживають бум популярності, а потім зіштовхуються з незворотним зниженням інтересу.

Facebook – не виняток, і колективна увага до нього йде тією ж схемою, стверджують дослідники. Різні моделі аналізу пошукових даних розходяться в оцінці швидкості, з якою буде знижуватися популярність Facebook, але десь до 2017 року інтерес до соцмережі впаде на 50% щодо поточного рівня.

Втім, дані самої компанії натякають на те, що Facebook дійсно має певні проблеми з підтримкою уваги існуючих користувачів і залученням нових. Якщо до кінця III кварталу 2013 року приріст щомісячної аудиторії соцмережі становив 18% (у річному вираженні), то наприкінці 2013 року – 16%, а до кінця I кварталу цього року – лише 14%.

Крім сповільнення росту аудиторії, однією з головних проблем для Facebook є старіння аудиторії: все більше підлітків вибирають простіші і більш пристосовані для спілкування месенджери. У жовтні 2013 року про зниження кількості годин, які підлітки проводять у соцмережі, заявив фінансовий директор Facebook Девід Еберсман. Способом боротьби з цим стало придбання месенджера WhatsApp за рекордну для технологічної галузі суму – 19 млрд доларів.

Останнім часом Facebook також критикують за використання персональних даних своїх користувачів у рекламних інтересах, а також психологічні експерименти з відображенням постів у користувальницьких стрічках новин. Нещодавня новина про те, що соцмережа проводила «експеримент з емоціями» майже 700 тисяч своїх юзерів, фільтруючи їх «френд-стрічки» за параметрами позитивності або негативності постів, викликав гостру реакцію інтернет-співтовариства.

Про це повідомив ZIK
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Загін піротехніків ДСНС ...
Наступна новина: На Буковині молодик ...

КОМЕНТАРІ