Зменшення кількості звернень громадян є результатом проведеної фахівцями Головного управління інформаційно-роз’яснювальної роботи стосовно норм чинного законодавства у місцевих засобах масової інформації та на зустрічах з громадськістю.
Крім того, з початку року до керівництва Головного управління на особистий прийом звернулося 22 громадяни, яким надано фахові консультації та допомогу у вирішенні земельних питань, а також розглянуто 13 звернень громадян, які надійшли з гарячої лінії.
Водночас фахівці територіальних органів земельних ресурсів області розглянули і надали роз’яснення на 2752 звернення громадян. Слід зазначити, що 828 осіб побували на особистих прийомах керівників територіальних органів Держземагентства у Закарпатській області.
– Питання розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі Головного управління Держземагентства у області. Всі звернення розглядаються без порушення встановленого законом терміну, – зазначив перший заступник начальника Головного управління Держземагентства у Закарпатській області Володимир Токар. – Основні питання, які турбують громадян, – передача у власність та виділення земельних ділянок, присвоєння наділу кадастрового номера, переоформлення державного акта, земельні спори тощо.
Головне управління Держземагентства у Закарпатській області
Про це повідомили у Закарпатській обласній державній адміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Івано-Франківській ...
Наступна новина: Попри вимогу свободівців ...