Заступник начальника управління транспорту та зв’язку Олександр Середа коротко поінформував про виконання перевізниками своїх зобов’язань. Він акцентував, що не всі перевізники сумлінно дотримуються правил перевезень. Проте загалом робота покращується, за показниками GPS - моніторингу, 85, 5 відсотків транспортних засобів без порушень виходили у рейси. Крім того постійно здійснюється живий контроль за якістю перевезень.
Тарас Яковлев констатував, що значно зменшилася кількість скарг від лучан на роботу перевізників, які надходять на службу оперативного реагування міської ради. Все ж люди іноді нарікають на недотримання графіків руху водіями, великі інтервали руху. Тарас Яковлев звернувся до перевізників з проханням на нарадах водіїв акцентувати увагу на важливості толерантного поводження з пасажирами.
Директор «Автотранспортного підприємства №1» Олександр Шаміс скаржився на перебої в роботі системи моніторингу GPS, а тому показники не завжди об’єктивні. Інші перевізники його у цьому підтримали. Присутні на нараді фахівці фірми «Візор» зауважували, що за належний стан приладів, які встановлені в маршрутному таксі, відповідає перевізник. У разі несправності обладнання, слід щоранку відправляти повідомлення на спеціально створену електронну скриньку фірми «Візор» для своєчасного реагування.
Тарас Яковлев доручив перевірити усі факти, коли показники перевізників і фірми «Візор» різнилися. Також провести обстеження забезпечення обліку руху за маршрутом №11. Крім того напрацювати механізми обліку, який відбуватиметься за однаковими параметрами.
Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Тернопілля: рятувальники ...
Наступна новина: В Житомирській області ...