Визначили переможця конкурсу з формування промоційного бренду Тернополя

Визначили переможця конкурсу з формування промоційного бренду Тернополя

02.08.14 13:55 0 784
31 липня відбулося засідання робочої групи, яка офіційно обрала переможця конкурсу з формування промоційного бренду Тернополя. Переможцем стала київська компанія ТОВ «Федорів КОМ», яка має 4 роки досвіду у сфері дизайну та розробляла логотип та елементи візуальної ідентичності для Донецька та Києва.

Переможця обрали також за наявністю досвіду роботи, зокрема у підготовці проекту у рамках підготовки до чемпіонату Євро-2012 та за наявності рекомендаційного листа від німецької компанії Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

До 6 серпня компанія-переможець повинна підготувати 2-3 варіанти концепту бренду Тернополя, які будуть винесені на громадське обговорення. Офіційна презентація бренду відбудеться на День міста.

Загалом, на розгляд робочої групи надійшло 12 заявок.

Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Коли рідний брат – зять!

КОМЕНТАРІ