В області завершився 63-й Чемпіонат Європи з автомодельного спорту (кордові моделі)

В області завершився 63-й Чемпіонат Європи з автомодельного спорту (кордові моделі)

07.08.14 08:35 0 746
3 серпня 2014 року у місті Стрию на Львівщині, на кордодромі центрального міського стадіону «Сокіл», успішно завершився 63-й Чемпіонат Європи з автомодельного спорту (кордові моделі) та етапу Кубка Європи серії «Грен-шлем», ІІ ранг.

Варто зазначити, що за усю історію проведення Чемпіонатів Європи з автомодельного спорту нашій державі двічі було довірено приймати у себе найсильніших європейських автомоделістів. І тим приємніше, що саме у Стрию, де кордодром вважається одним із найкращих у Європі вже вдруге пройшла чергова континентальна першість.

Змагання відбулися за сприяння Європейської федерації автомодельного спорту (FEMA), Міністерства молоді та спорту України, Центрального комітету товариства сприяння обороні України (ТСО У), Української та обласної федерацій автомодельного спорту, а також управління молоді і спорту Львівської облдержадміністрації, Стрийської міської ради та спонсорської підтримки

Головний суддя турніру: суддя національної категорії Ірина Борщ (Україна, м. Стрий Львівської області).

На цей європейський форум з’їхалися найсильніші представники європейського автомодельного спорту з: Білорусі, Естонії, Італії, Литви, Німеччини, Польщі, Росії, Угорщини, Швейцарії та України. Загалом у цьому європейському чемпіонаті прийняло близько 70 спортсменів, які привезли з собою для участі у цих змаганнях понад 100 кордових моделей.

На урочистій церемонії відкриття були присутні: президент Європейської федерації автомодельного спорту Пауль-Отто Штрьобель, начальник управління молоді та спорту Львівської облдержадміністрації Юрій Майборода, президент Української федерації автомодельного спорту Володимир Шкоруп, генеральний директор поліграфічної фірми «УКРПОЛ» Сергій Ковальчук, начальник відділу сім’ї, молоді та спорту Стрийського міськвиконкому Оксана Лесишин, депутати Стрийської міської ради Роман Гірник, Ігор Брик та інші.

Під звуки фанфарного заклику «Козацького маршу» 10 європейських команд вийшли і вишукувались на бігову доріжку стадіону «Сокіл». За доброю українською традицією чарівні українські дівчата у красивих національних костюмах піднесли командам пишно випечені короваї, українські сувеніри та квіти жінкам – представникам делегацій.

Прапори України та Європейської федерації автомодельного спорту (FEMA) було доручено підняти легендарним українським автомоделістам: майстрам спорту України міжнародного класу Олександру Косточці (м. Хмельницький), Ігорю Сафіянику (м. Стрий), майстрам спорту України Сергію Федорову (м. Одеса), Олександру Сороці, Тарасу Прядці (обидва – Стрий) а також юним спортсменам-автомоделістам Юлії Гриник та Євгену Сухіну. Під час підняття прапора України прозвучав Державний Гімн. Усі виступаючі побажали учасникам європейської першості вдалих стартів і фінішів, високих результатів та приємного перебування на гостинній українській землі.

Приємною несподіванкою для члена збірної України, заслуженого майстра спорту України, 17-ти разового чемпіона світу Володимира Смольнікова, який саме у день відкриття – 31 липня святкував свій 63-й рік народження, став подарунок від усіх членів нашої збірної, який йому вручив капітан – Ігор Сафіяник. Запальні українські танці у виконанні юних танцюристів народного ансамблю «Намисто» вразив усіх присутніх. А майстерність авіамоделістів Сергія Андріїва (Львів) та Володимира Мака (Дрогобич), чиї моделі літаків виробляли різноманітні піруети та фігури у повітрі привела просто у шалений подив усіх присутніх. Звуками «Маршу Симона Петлюри» у виконанні відомого за межами нашого краю скрипаля Ростислава Фединця завершилася офіційна частина відкриття 63-го Чемпіонату Європи з автомодельного спорту.

Як і очікувалося, високий клас світового лідера автомодельного спорту підтвердили естонські автомоделісти, які перемогли у чотирьох з шести класів: Лембіт Вахер, який переміг у двох класах моделей 1 (1.5 куб. см.) та 2 (2.5 куб. см.); брати Март та Тоні Сепп відповідно, клас 3 (3.5 куб. см.), клас 4 (5 куб. см.).

По одній медалі найвищої проби у активі автомоделістів Швейцарії – Міхаель Шмутц, клас 5 (10 куб. см.) та Росії – Микола Кубасов, клас 3 b (3,5 куб. см.).

Дуже приємно і дещо сенсаційно, що відразу чотири українських автомоделісти вперше в історії проведення чемпіонатів Європи зуміли завоювати одну срібну та три бронзових медалі. Це зокрема: стриянин Олександр Ковальчук, який вперше брав участь у чемпіонаті Європи та зумів завоювати бронзову нагороду у класі 1 (1.5 куб. см.); стриянин Ігор Сафіяник – бронзова медаль у класі 3 b (3.5 куб. см), киянин Андрій Смольніков – бронзова медаль у класі 3 (3.5 куб. см) та житель м. Умані Валерій Вагін – срібна медаль у класі 4 (5 куб. см.).

Варто зауважити, що 4-й результат у класі 3 b показав стриянин, член національної збірної України Тарас Прядка.

П’ятий результат у класі 1 та з відповідно показали Віктор Лисенко та Сергій Хасанов (обидва – Україна).

Подаємо трійку призерів у кожному класі моделей:

Клас 1:

Лембіт Вахер – 255, 664 км/год., Райн Тедер (обидва – Естонія) – 251, 495 км/год., Олександр Ковальчук (Україна) – 249.117 км/год;

клас 2:

Лембіт Вахер (Естонія) – 267, 733 км/год., Габор Доброчі (Угорщина) – 268, 848 км/год., Андре Луман (Естонія) – 264, 749 км/год;

клас 3b: Микола Кубасов (Росія) – 268,108 км/год., Март Сепп (Естонія) – 268, 063 км/год., Ігор Сафіяник (Україна) – 257, 050 км/год;

клас 3:

Март Сепп – 292, 691 км/год., Ханнес Вірунурм (обидва – Естонія) – 289, 080 км/год., Андрій Смольніков (Україна) – 284, 856 км/год;

клас 4:

Тоні Сепп (Естонія) – 312, 561 км/год.(повторення рекорду світу), Валерій Вагін (304, 266 км/год., Тійт Луман (Естонія) – 300, 655 км/год;

клас 5:

Міхаель Шмутц (Швейцарія) – 337, 845 км/год., Хорст Деннелер (Німеччина) – 335, 893 км/год., Пауль-Отто Штрьобель (Швейцарія) – 332, 216 км/год.

Як і очікувалося перше загальнокомандне місце і титул Чемпіона та володаря Кубка Європи 2014 року завоювали естонські автомоделісти. Віце-чемпіонами Європи та другими призерами Кубка Європи вперше в своїй історії стала збірна команда України, на третьому – автомоделісти Німеччини, а у Кубку Європи, третє місце виборола збірна Угорщини.

У складі збірної команди України на цій континентальній першості виступали представники Києва, Дніпропетровської, Черкаської, Хмельницької, Вінницької, Тернопільської та Львівської областей: зокрема МСМК Ігор Сафіяник (капітан), ЗМС Володимир Смольніков, МСМК Андрій Смольніков, МС Олександр Ковальчук, МС Віктор Лисенко, МС Валерій Вагін, МС Андрій Сухін, МС Олександр Сорока, МСМК Юрій Лисак, МС Сергій Хасанов, МС Віктор Василенко, МС Валерій Атовка, МС Андрій Абрамик, МС Андрій Якимів, МС Антон Михалик, МС Михайло Штефко, МС Дмитро Білик.

Загальнокомандний залік чемпіонату Європи-2014:

Естонія – 3225 очок,

Україна – 1577,

Німеччина – 782,

Угорщина – 769,

Швейцарія – 665,

Росія – 471,

Литва – 206,

Італія – 127,

Польща – 111,

Білорусь – 52.

Загальнокомандний залік Кубка Європи-2014:

Естонія – 1720, 328 очок;

Україна – 1648, 813;

Угорщина – 1495, 021;

Німеччина – 897, 899;

Литва – 764, 128;

Швейцарія – 601, 914;

Польща – 569, 600;

Білорусь – 398, 595;

Італія – 296, 650;

Росія – 268, 108.

Усі переможці та призери були нагороджені кубками, медалями, а команди-учасниці сувенірною продукцією та красивими скляними чашами. Організатори також вручили пам’ятні сувенірні таблички: Ірині Борщ, Олександру Сороці (обидва – Стрий) та Леву Шпрінцу (Росія) за активну популяризацію автомодельного спорту.

На церемонії закриття 63-го Чемпіонату Європи з автомодельного спорту президент Європейської федерації автомодельного спорту (FEMA) Пауль-Отто Штрьобель відзначив високий рівень підготовки та проведення цієї європейської першості та оголосив, що наступний, 64-й чемпіонат Європи з автомодельного спорту (кордові моделі) пройде в 2015 році у Росії.

Про це повідомили у Львівській обласній державній адміністрації
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У Тернополі за системні ...
Наступна новина: В Житомирській області ...

КОМЕНТАРІ