Поруч з нашою Сонячною системою може існувати вода

28.08.14 12:52 0 322
На відстані приблизно 7,3 світлових років від Сонця вчені знайшли сліди водяних хмар. Висновки дослідників є попередніми. За умови, що спостереження астрономів підтвердяться, відкриття стане першим свідченням наявності водяних хмар поза Сонячною системою.

Про це повідомляється на сайті Science.

Хмари знаходяться майже удвічі далі від Землі, ніж найближча до нашої планети після Сонця зірка, – Альфа Центавра. Відповідно до припущень, хмари огортають коричневого карлика за розміром схожого на Юпітер.

Кандидатом на наявність хмар виявилася субзірка WISE J0855-0714. Температура її поверхні є трохи нижчою точки замерзання води.

Об’єкт астрономи досліджували за допомогою інфрачервоного космічного телескопа NASA WISE (Wide-Field Infrared Survey Explorer), а також 6,5-метрового телескопа у Чилі. Під час роботи фахівці проаналізували 151 інфрачервоне зображення, отримане телескопом у Південній Америці.

Перевірити свої висновки астрономи сподіваються шляхом детального дослідження спектрів WISE J0855-0714. Для цього вчені чекають запуску спадкоємця космічної обсерваторії «Хаббл» – телескопа Вебба.

Коричневі карлики відносяться до проміжного типу об’єктів між зірками і великими планетами. Їхні розміри порівнянні з розміром Юпітера, а середня щільність у кілька десятків разів більша.

Більшість таких зірок надто холодні, щоб на них йшли термоядерні реакції. Коричневі карлики, як вважається, утворюються на околиці протопланетного диска і викидаються у навколишній простір тяжінням батьківської зірки.

var __nc_widgets = __nc_widgets || []; var __nc_j = __nc_j || null; __nc_widgets.push(['7DEF-84AE-EDF6-50C8-1XHvdy', 'zik.ua', 'recommendation', 1, 1, 0, 'ua']); (function() { var __nc = document.createElement('script'); __nc.type = 'text/javascript'; __nc.async = true; __nc.id = 'Nextclick_Manager'; __nc.src = 'http://nextclick.com.ua/widget/widget.recommendation.1.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(__nc, s); })();

Про це повідомив ZIK