Варто знати: правила дублювання первинних ідентифікаційних номерів частин транспортних засобів

Варто знати: правила дублювання первинних ідентифікаційних номерів частин транспортних засобів

04.09.14 13:53 0 872
У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України №1388 від 7 вересня 1998 року, наказу МВС України №374 від 08.10.2007 року та Тимчасового порядку дублювання первинних ідентифікаційних номерів складових частин транспортних засобів, затверджених МВС України, існує науково-дослідне Бюро судових експертиз «САНТОДОР» (як спеціалізована експертна установа на рівні експерименту проводить дублювання первинних (заводських) ідентифікаційних номерів кузовів (шасі) ТЗ).

Дублювання первинних ідентифікаційних номерів складових частин транспортних засобів (далі – ідентифікаційних номерів ТЗ) здійснюється у випадку:

· пошкодження ідентифікаційного номера ТЗ внаслідок впливу корозії на поверхню номерної площадки або при проведенні ремонтних робіт у місці нанесення ідентифікаційного номера;

· повернення ТЗ власникові після незаконного заволодіння з пошкодженими ідентифікаційними номерами;

· пошкодження номерних складових частин ТЗ внаслідок дорожньо-транспортної пригоди;

· заміни складової частини з ідентифікаційним номером на безномерну в установленому порядку;

· виявлення ідентифікаційного номера ТЗ з ознаками його нанесення із заводськими дефектами;

· відсутності нанесення заводом-виробником ідентифікаційного номера (кузова, шасі, рами) ТЗ на невід’ємних металевих складових частинах кузова ТЗ при його виготовленні.

Бюро судових експертиз «САНТОДОР» проводить спеціальне дослідження транспортного засобу. Якщо за результатами висновку спеціаліста встановлено повний зміст первинного (заводського) номера автомобіля, а також ознаки його нанесення в умовах підприємства-виробника, власник ТЗ має право звернутися до департаменту ДАІ МВС України із заявою про надання висновку щодо можливості дублювання ідентифікаційного номера ТЗ.

Департамент ДАІ МВС за результатами розгляду матеріалів надає власнику ТЗ письмовий висновок щодо дублювання ідентифікаційного номера ТЗ або обґрунтовану відмову у можливості дублювання ідентифікаційного номера. Надалі транспортний засіб із висновком Департаменту ДАІ МВС, відповідними матеріалами підрозділу внутрішніх справ (довідка про факт незаконного заволодіння та перебування у розшуку транспортного засобу, довідка про дорожньо-транспортну пригоду тощо) надається до спеціалізованої експертної установи, де після проведення необхідної додаткової перевірки автомобіля та документів, що його супроводжують, на металевих невід’ємних складових частинах ТЗ згідно до вимог СОУ 78-45-012-2007 проводиться дублювання ідентифікаційного номера ТЗ.

Про дублювання ідентифікаційного номера ТЗ власнику видається окрема довідка з фототаблицею місць нанесення дублюючих номерів та їх вигляду. Довідка є невід’ємним додатком до висновку спеціального дослідження автомобіля. Після проведення дублювання ідентифікаційного номера ТЗ спеціалізована експертна установа, яка його здійснювала, направляє у встановленому порядку до Департаменту ДАІ МВС України відповідну інформацію. У десятиденний термін після проведення дублювання ідентифікаційних номерів ТЗ, його власник, відповідно до вимог п. 14 Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 року № 1388, зобов’язаний провести перереєстрацію ТЗ. При цьому реєстраційними підрозділами ДАІ до графи „Особливі відмітки" свідоцтва про реєстрацію ТЗ чи тимчасового реєстраційного талону ТЗ вноситься запис: „Номер кузова (шасі, рами) продубльовано”. Відповідна інформація вноситься до бази зареєстрованих транспортних засобів інтегрованого національного банку даних про транспортні засоби. Відповідно до вимог МВС СОУ 78-45-012-2007, дублюючий ідентифікаційний номер наноситься у двох місцях. На транспортних засобах рамної конструкції обов’язково на рамі та на кузові (кабіні), на автомобілях з несучим кузовом - у двох місцях. Нанесення дублюючих номерів проводиться на сучасному, високоякісному обладнанні французького виробництва, яке відповідає всім технічним умовам, зазначеним в СОУ 78-45-012-2007. Висота знаків шрифту, яким наноситься ідентифікаційний номер ТЗ, не менше 8 мм, довжина всіх 17-ти знаків номера – не менше 100 мм, глибина знаків - не менше 0,3 мм. Кожен знак складається з сукупності крапок (поглиблень), але не менше 13 крапок по висоті нанесеного знака. Нанесення знаків дублюючих ідентифікаційних номерів ТЗ проводиться тільки на металеву поверхню несучих складових частин автомобіля (кузова, шасі, рами) у спеціально визначених, доступних для візуального огляду місцях. Знаки чітко визначаються візуально (неозброєним оком). Форма контурів знаків не допускає їх подвійного трактування.

Знайти додаткову інформацію можна на сайті http://www.santodor.com.ua/news.php

УДАІ УМВС України у Волинській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Великий бізнес Львова ...
Наступна новина: Чернівчанин отримав ...

КОМЕНТАРІ