Астрономи по-новому шукатимуть життя у Всесвіті

04.09.14 09:28 0 631
Науковці з Інституту вищих досліджень у Прінстоні запропонували нову стратегію виявлення кисню, води і хлорофілу на екзопланетах.

Результати їхніх досліджень опубліковані у журналі PNAS.

Вчені створили модель того, який вигляд може мати атмосфера планети, якщо на ній присутнє життя. Їхня модель припускає, що земний або орбітальний телескопи відповідним чином відреагують на спектри атмосфери такої екзопланети. Зокрема, астрономів цікавило вміст у ній кисню, води і хлорофілу.

Модель атмосфери будувалася за аналогією до земної. У ній враховувалося розсіювання світла на неоднорідностях атмосфери (таке розсіювання призводить до характерного кольору земної атмосфери – блакитного).

Науковці описали вимоги, які мають задовольняти спектрографи для виявлення зазначених речовин. Так, роздільчі здатності спектрометра, необхідні для виявлення різних речовин, не збігаються. Найменше значення роздільча здатність має для води, а найбільше – для хлорофілу.

var __nc_widgets = __nc_widgets || []; var __nc_j = __nc_j || null; __nc_widgets.push(['7DEF-84AE-EDF6-50C8-1XHvdy', 'zik.ua', 'recommendation', 1, 1, 0, 'ua']); (function() { var __nc = document.createElement('script'); __nc.type = 'text/javascript'; __nc.async = true; __nc.id = 'Nextclick_Manager'; __nc.src = 'http://nextclick.com.ua/widget/widget.recommendation.1.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(__nc, s); })();

Про це повідомив ZIK