Луцький ЦНАП має стати базовим для області

Луцький ЦНАП має стати базовим для області

17.09.14 17:13 0 514
На базі департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» відбулася нарада, яку провів голова облдержадміністрації Володимир Гунчик (у режимі відеоселектору) з керівниками окремих територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, структурних підрозділів обласної державної адміністрації, головами районних державних адміністрацій, міськими головами. У відеоселекторній нараді взяв участь Луцький міський голова Микола Романюк.

Директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп'як перед початком наради показала матеріальну базу ЦНАП та познайомила з роботою його підрозділів. При цьому вона розповіла: "Станом на 1 серпня ЦНАП надавалося 267 послуг, з них: виключно через адміністратора всі послуги виконавчих органів міської ради, трьох структурних підрозділів облдержадміністрації та окремі послуги центральних органів виконавчої влади. Зокрема, адміністративні послуги з оформлення та видачі проїзного документа дитини , оформлення та видача паспорта громадянина України , оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи. З 1 вересня 2014 кількість послуг збільшено ще на 6 – це послуги Інспекції Держархбудконтролю у Волинській області, які надаються через адміністраторів. Також на виконання розпорядження через адміністраторів з 01.09.2014 надаються 3 послуги управління Держкомзему Луцького району у Волинській області.

На даний час в ЦНАП обладнано 6 комп'ютеризованих робочих місць, які можуть бути надані представникам суб'єктів надання адміністративних послуг (СНАП) на перехідний період".

За словами Лариси Карп'як, на у ЦНАП у місті Луцьку забезпечені умови для прийому суб'єктів звернень 6 днів на тиждень упродовж 49 робочих годин без обідньої перерви через 17 адміністраторів. Всього облаштовано 34 робочих місця за принципом «опен-офіс». Обслуговування здійснюється за допомогою системи електронного керування чергою із можливістю попереднього запису, що дозволяє розвантажувати потоки відвідувачів. Електронний документообіг дозволяє оперативно здійснювати передачу вхідних та вихідних документів. Утримання приміщення та витрати на забезпечення функціонування ЦНАП вцілому здійснюється за кошти міського бюджету.

ЦНАП у місті Луцьку має певний позитивний досвід в системі надання адміністративних послуг замовникам. Свідченням цього є те, що за 8 місяців поточного року через ЦНАП було надано 38454 послуги, всього Центр відвідало 74537 суб'єктів звернень. До речі, за інформацією Асоціації міст, Луцький ЦНАП входить у п'ятірку кращих в Україні.

Володимир Гунчик на нараді акцентував на тому, що створення ЦНАП ­ це крок до вдосконалення самоврядування на місцях, адже децентралізація влади - одне із головних завдань, поставлене Президентом України. Він також зупинився на тому, як сконцентрувати зусилля для надання якісних адміністративних послуг. Володимир Гунчик доручив Ларисі Карп'як організувати семінари-навчання для районів, адже луцький ЦНАП має стати базовим для області. Також він доручив узгодити графіки роботи працівників ЦНАП з відповідними службами центральних органів влади.

Микола Романюк у своєму виступі зазначив, що надання якісних адміністративних послуг через ЦНАП - робота складна і відповідальна. Проте ЦНАП створено для людей, а не для звітності. Якісно працювати адміністраторів навчити за місяць не можливо, та луцький ЦНАП готовий у цьому допомагати районам скільки, буде потрібно. Він розповів, що Луцька міська рада використовує міжнародний досвід і допомогу у застосуванні новітніх технологій у наданні адміністративних послуг. Як приклад, розповів про співпрацю в рамках програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна, яка допомагає у співфінансуванні залучати кошти Європейського Союзу.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Сергій Машковський: ...
Наступна новина: В Закарпатській області ...

КОМЕНТАРІ