Про це він сказав під час круглого столу «Ідеологія українського кіновиробництва», що відбувся в рамках фестивалю «ГогольFest-2014».
«Як тільки з’являється актуальність у наших роботах, з’являється і любов глядача. Так, на кінофестивалі у Празі глядачі фантастично реагували на стрічки «Вавилону’13». Перш за все, це була солідарність. Окрім того, це були і сльози, і посмішки», – розповів кіно митець.
Також він нагадав про громадський обов’язок кінематографістів: «Війна вимагає, щоб ми могли подавати щось так, як роблять це солдати. Бо рахунок дуже великий».
Іллєнко переконаний, програмна формула для сучасного українського кіно – «Ми, для нас, про себе». Він додав, що за нею знімалися стрічки «ТойХтоПройшовКрізьВогонь» і «Толока».
Кінорежисер акцентував, що найкращі теми для митця пропонує сама сьогоденність.
«Минулого і цього року на Майдані було стільки безпафосної і хорошої героїки, і стільки її зараз... І якщо ми не відчуємо цю актуальність, нам важко встигнути за глядачем, – сказав Михайло Іллєнко. – Бо ми маємо поспішати за ним, щоби він нас полюбив. Ну а для того, щоб він нас полюбив, ми повинні полюбити глядача таким, як він є – з попкорном, з пивом. Дуже часто цей глядач або не знає, або забув кіноазбуку, або знає лише три букви з неї. Якщо ми професіонали, то ми маємо зробити так, щоби з цих трьох букв складали поеми, кінопоеми, щоби люди плакали й були щасливими на цих кіносеансах, навіть якщо йдеться про стрічки з трагічними фіналами. І якщо ми професіонали, ми здобудемо любов глядача».
Варто нагадати, що частина вітчизняних кінематографістів уже знімає фільми про військові події в Україні. Серед них – Тарас Ткаченко, Лариса Артюгіна та інші, повідомляє «Телекритика».
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Івано-Франківщина: розпочав ...
Наступна новина: Чернігів отримав два нові ...