1) обчислюється середньомісячний сукупний дохід сім'ї за попередні 6 місяців;
2) середньомісячний сукупний дохід ділиться на кількість членів домогосподарства, і таким чином визначається середньомісячний дохід на одну особу;
3) дохід на одну особу ділиться на розмір прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць (у 2014 році 1176 грн), тобто визначається співвідношення середньодушового доходу родини до розміру прожиткового мінімуму на одну особу;
4) отриманий результат ділиться на 2, а потім множиться на 15% (за базовий варіант взято обов'язкову плату за житлово-комунальні послуги у розмірі 15% доходу родини при доході на одного члена сім'ї на рівні двох прожиткових мінімумів), і таким чином визначається відсоток обов'язкової плати за житлово-комунальні послуги.
Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Суд Нью-Йорка засудив зятя ...
Наступна новина: Шкідлива звичка ...
Пожежна безпека взимку: обігрівачі, генератори, павербанки і свічки
Ризик проти винагороди: як Fast Track Rewards поглиблює персоналізацію за допомогою ШІ
Догляд за шкірою взимку: 3 кроки, які варто знати
Єдиноборства для жінок — впевненість, сила і навички самооборони
Єдиноборства для жінок — сила, впевненість і навички самооборони