Основною метою діяльності контактного центру є:
1. Сприяння підвищенню ефективності державного управління, якості підготовки та прийняття рішень з найважливіших питань соціально-економічного життя з урахуванням думки громадськості.
2. Створення додаткового механізму інформування громадськості з питань державної політики.
Основними завданнями є:
1. Приймання, реєстрація та попередній розгляд звернень, що надходять за допомогою засобів телекомунікації, надсилання їх органам виконавчої влади відповідно до компетенції для розгляду та вирішення по суті порушених у таких зверненнях питань.
2. Проведення аналізу результатів розгляду звернень органами виконавчої влади відповідно до їх компетенції.
3. Проведення моніторингу забезпечення своєчасного розгляду звернень заявників органами виконавчої влади та найважливіших соціально-економічних питань, що потребують невідкладного прийняття рішень, подання відповідної інформації облдержадміністрації і Урядовому контактному центру.
4. Інформування заявників щодо норм законодавства, надання необхідних консультаційних послуг і роз'яснень з пріоритетних питань державної політики.
ТЕЛЕФОН «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ» ЦЕНТРУ: 0-800-301-025
Веб-сайт Урядового контактного центру: www.ukc.gov.ua
Контактна інформація обласного контактного центру:
телефон «гарячої лінії» центру в Житомирі: (0412) 55-89-57
Адреса: 10014, м. Житомир, вул. М. Бердичівська, 25
Графік роботи: понеділок-четвер - 9.00 - 18.00 год., п'ятниця - 9.00 - 17.00 год.
Електронна адреса: info@okc.zt.ua - для інформаційних повідомлень,
zvern@okc.zt.ua - для прийому звернень.
Веб-сторінка: www.okc.zt.ua
Факс: (0412) 42-01-16.
Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Луческу подякував ...
Наступна новина: У Рівненській області ...