День відкритих дверей у Луцькій міській раді

День відкритих дверей у Луцькій міській раді

08.10.14 10:49 0 716
Захід проводиться з ініціативи регіонального координатора громадської мережі ОПОРА Михайла Шелепа в рамках міжнародного дня права знати, з метою покращення обізнаності та отримання інформації, яка є у розпорядженні влади. Міську раду відвідали студенти факультету політології Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки.

Розпочалося спілкування у залі засідань міської ради. Заступник міського голови, керуючий справами виконкому Юрій Вербич розповів молодим людям про структуру, діяльність міської ради та виконавчого комітету. Зокрема, як приймаються важливі для життєдіяльності міста рішення. Студентам було цікаво довідатися, що за пленарними засідання міської ради можна стежити в онлайн - режимі у реальному часі.

Потім учасники Дня відкритих дверей побували у кабінетах міського голови Миколи Романюка, його першого заступника Святослава Кравчука та заступника Тараса Яковлева, заступника, керуючого справами виконкому Юрія Вербича, секретаря міської ради Сергія Григоренка. Вони мали нагоду детальніше познайомитися з діяльністю відділу кадрової роботи та нагород, управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності, відділу секретаріату, управління економіки, інших структурних підрозділів міської ради. Зокрема начальник управління економіки Любов Ковпак запропонувала молодим людям висловити свої пропозиції до міської програми “Луцьк 2020”.

Завершилася екскурсія владними коридорами у департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку». Його директор Лариса Карп'як показала матеріальну базу ЦНАП та познайомила з роботою його підрозділів. При цьому вона розповіла, що тепер ЦНАП надає 268 послуг, з них: виключно через адміністратора всі послуги виконавчих органів міської ради, трьох структурних підрозділів облдержадміністрації та окремі послуги центральних органів виконавчої влади. Зокрема, адміністративні послуги з оформлення та видачі проїзного документа дитини , оформлення та видача паспорта громадянина України , оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи. За словами Лариси Карп'як, на у ЦНАП забезпечені умови для прийому суб'єктів звернень 6 днів на тиждень упродовж 49 робочих годин без обідньої перерви через 17 адміністраторів. Всього облаштовано 34 робочих місця за принципом «опен-офіс». Обслуговування здійснюється за допомогою системи електронного керування чергою із можливістю попереднього запису, що дозволяє розвантажувати потоки відвідувачів. Електронний документообіг дозволяє оперативно здійснювати передачу вхідних та вихідних документів. Утримання приміщення та витрати на забезпечення функціонування ЦНАП вцілому здійснюється за кошти міського бюджету.

Юрій Вербич акцентував на тому, що нещодавно мав нагоду знайомитися з роботою ЦНАП у Любліні. Тож у Луцьку умови і якість надання адміністративних послуг, на його думку, не поступаються європейським. У залі засідань департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» молоді люди підбили підсумки Дня відкритих дверей у Луцькій міській раді.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: В Ужгороді зустрічали ...

КОМЕНТАРІ