«Наразі Державтоінспекція націлена на створення партнерських відносин з учасниками дорожнього руху, - зазначає начальник Департаменту ДАІ МВС України Анатолій Сіренко, - «ДАІ має виконувати в основному профілактичну, а не каральну функцію».
У першу чергу вартові доріг намагаються донести до свідомості керманичів авто, що саме від кожного з нас залежить безпечне та комфортне пересування автодорогами держави. І що водій, який дотримується Правил дорожнього руху та демонструє високий рівень поведінки на дорозі сам отримує набагато більше задоволення від перебування за кермом.
Тож наразі працівники ДАІ у випадку скоєння водієм незначного порушення, в основному проводять профілактичну бесіду та обмежуються попередженням. До злісних порушників доводиться застосовувати більш суворі методи адміністративного впливу.
У ДАІ впевнені – послідовна профілактична робота, чітке роз’яснення норм права, а також наочне демонстрування наслідків, до яких призводить ігнорування ПДР, значно більше впливає на свідомість учасників дорожнього руху, ніж покарання без жодних переконливих аргументів.
Головний компонент партнерства – взаєморозуміння. Саме те, чого зараз нам так не вистачає. Кожен учасник дорожнього руху повинен розуміти: коли працівник ДАІ зупиняє порушника, його головна ціль не покарати, а убезпечити від негативних наслідків. Тож варто не сприймати спілкування з правоохоронцем відверто негативно, а переосмислити свою поведінку. У свою чергу працівник ДАІ повинен спілкуватися ввічливо та поводити себе толерантно.
Співпраця ефективна лише тоді коли є повага один до одного, бажання почути свого опонента та готовність до діалогу. Без об’єднання зусиль, в атмосфері постійних суперечок та звинувачень отримання бажаного результату може розтягнутися на роки.
Прес-служба Департаменту
ДАІ МВС України
Джерело: www.sai.gov.ua
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Рівненській області ...
Наступна новина: Івано-Франківщина: в ...