У Волинській області СПРАВА ТЕХНІКИ. ЯК ПРАВИЛЬНО ЇЗДИТИ ВОСЕНИ?

У Волинській області СПРАВА ТЕХНІКИ. ЯК ПРАВИЛЬНО ЇЗДИТИ ВОСЕНИ?

18.10.14 12:45 0 637
Достатньо лише кількох дощових днів і як свідчить статистика

Державтоінспекції, кількість ДТП зростає щонайменше вдвічі. Так, якщо влітку дороги щодоби забирають життя 5-7 українців, то зараз у

ДТП щодня гине по 10-12 осіб, а ще близько 100 осіб отримують серйозні травми.

Головних

причин такої аварійності дві. Перша - це неуважність водіїв та грубі порушення

правил дорожнього руху, а друга - складні погодні умови. Перепади температури,

висока вологість повітря, скорочення світлового дня, а дорога разом із

пониженням температури почне невдовзі підмерзати.

Додає

проблем і листопад - листя, яке зараз щедро покриває дороги, потрапляючи під

колеса, може призвести до заносу та збільшує гальмівний шлях. У таких умовах

будь-яка, навіть невелика помилка водія може закінчитися трагічно.

Ще

одне часте ДТП восени - наїзд на пішохода. Через погану видимість водії часто

не бачать людину, яка переходить дорогу, або реагують на неї занадто пізно.

Нерідко пішоходи недооцінюють небезпеку, перебігаючи дорогу перед самим носом

автомобіля, а водій у шоці тисне на педаль гальма й не встигає вчасно

зупинитися.

Радимо

дотримуватися особливої обережності під час проїзду через калюжі. Адже є ризик

утратити контроль над автомобілем через виникнення такого явища, як

аквапланування (між колесом і дорогою виникає шар води, що відокремлює авто від

дорожньої поверхні).

Практика

показує, що особливо високий ризик утрати контролю виникає в тому випадку, якщо

на швидкості 70-80 км/год. в'їхати однією віссю у велику калюжу (що вона

глибша, то вищий ризик аквапланування). Найпростіший спосіб запобігти

акваплануванню - скинути швидкість перед водяною перешкодою.

Якщо

автомобіль задньопривідний, то можна плавно пригальмовувати (різке гальмування

може спровокувати занос), а на передньопривідному гальмування може ускладнити

ситуацію - призвести до миттєвого блокування коліс.

Але

краще уникати глибоких калюж узагалі. Річ у тому, що крім аквапланування, є

небезпека отримати гідроудар, або провалитися в невидиму крізь воду яму.

За

статистикою, 80% аварій, які сталися під час дощу або в тумані вночі (в умовах

обмеженої видимості) становлять зіткнення з попереднім автомобілем.

Цікаво,

що найчастіше водії сумлінно намагаються витримувати безпечну відстань між

машинами, не здогадуючись про те, що людському оку всі предмети крізь водяну

пару й краплі видаються приблизно удвічі віддаленішими, ніж насправді!

Додамо,

що водяна пара не тільки погіршує видимість, а й змінює забарвлення майже всіх

кольорів предметів (крім червоного). Так, жовтий колір стає червонуватим, а

зелений - жовтуватим. У зв'язку з цим на світлофорі будьте обережнішими.

У

тумані часто виникає ситуація, коли фари не допомагають - вам нічого не видно,

як не видно й вас. Хороший спосіб - увімкнути аварійку: блимання помаранчевих

вогнів видно дуже добре, навіть якщо туман дуже густий!

Різкий

поворот на слизькому покритті, найімовірніше, закінчиться у кюветі.

Тому

перед входом у поворот треба зменшити швидкість, переключитися на знижену

передачу й уже потім, на виході, плавно натиснути на педаль газу з одночасним

вирівнюванням керма.

УДАІ УМВС України

у Волинській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Вінничина: на Літинщині ...
Наступна новина: У Рівненській області ...

КОМЕНТАРІ