ЦНАПи у Тернопільському районі – лідери за кількістю надання адміністративних послуг

ЦНАПи у Тернопільському районі – лідери за кількістю надання адміністративних послуг

30.10.14 13:18 0 806
Майже 17,7 тис. адміністративних послуг надано протягом січня-вересня 2014 року центрами надання адміністративних послуг Тернопілької області. З них майже 2,1 тис. послуг соціального характеру та понад 6,6 тис. документів дозвільного характеру.

Про це повідомила директор департаменту економічного розвитку, інвестиційної діяльності та міжнародного співробітництва облдержадміністрації Галина Воляник на засіданні колегії обласної державної адміністрації, яке відбулося 29 жовтня.

«Найменша кількість послуг надана у Підгаєцькому (119), Збаразькому (182), Чортківському (201) та Зборівському (213) районах, - зазначила Галина Миколаївна. - Найбільше - в Тернопільському (2050), Шумському (1829), Борщівському (1285) та Кременецькому (1052) районах».

«Є чітка позиція Уряду щодо діяльності ЦНАПу, - наголосив голова Тернопільської облдержадміністрації Олег Сиротюк. – Насамперед вони мають працювати якісно, надаючи весь спектр послуг, передбачених законодавством. Також потрібно провести цілий комплекс робіт, які би підготували працівників центрів і населення області до роботи в іншому форматі. До роботи ЦНАПів області прикута особлива увага з боку влади, адже це один з інструментів реалізації антикорупційної політики».

Триває реформування системи надання адміністративних послуг. Зокерема з 1 жовтня ЦНАПи області надають адміністративні послуги Державної реєстраційної служби України та Державної міграційної служби України через центри надання адміністративних послуг.

«На сьогоднішній день центри надання адміністративних послуг в області готові надавати необхідні адміністративні послуги Державної міграційної служби України в повному обсязі, лише у Заліщицькому, Підволочиському, Теребовлянському районах та місті Тернополі передбачено надання частини визначених послуг, - акцентувала увагу директор департаменту економічного розвитку, інвестиційної діяльності та міжнародного співробітництва Галина Воляник. - У Гусятинському, Збаразькому, Зборівському, Чортківському районах надається по 7 вищезазначених послуг, у Теребовлянському – 4, Заліщицькому – 2, Підволочиському, Шумському районах та м. Тернопіль – по 1 послузі».

Директор департаменту економічного розвитку, інвестиційної діяльності та міжнародного співробітництва облдержадміністрації зауважила, що центри надання адміністративних послуг області потребують суттєвого збільшення штатної чисельності, враховуючи те, що з 01.01.2015 року через такі центри будуть надавати додатково ще 14 адміністративних послуг Держземагентства України та 2 послуги Державної міграційної служби України (зокрема оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення), а також оформлення та видача проїзного документу дитини).

«Зазначені адміністративні послуги мають поширений попит серед населення, що приведе до збільшення звернень у центри в десятки разів, - пояснила Галина Воляник. - Таким чином, відсутність достатньої кількості адміністраторів центрів створює тенденцію до зростання соціальної напруги в суспільстві, а також викликає невдоволення та обурення громадян».

За словами Галини Миколаївни, на проблемними питаннями щодо функціонування системи надання адміністративних послуг є відсутність Закону України „Про перелік адміністративних послуг та плату (адміністративний збір) за їх надання”; відсутність повноцінного укомплектування центрів надання адміністративних послуг, необхідною кількістю адміністраторів, які пройшли відповідне навчання; відсутність належного фінансування на матеріально-технічне забезпечення центрів надання адміністративних послуг; неузгодженість чинного законодавства, що регламентує діяльність суб'єктів надання адміністративних послуг та відповідних центрів; неналежна інформаційна підтримка з питань надання адміністративних послуг», - наголосила директор департаменту.

Довідково: В області діє 18 центрів надання адміністративних послуг в 17 районах та місті Тернополі. Їх створено з метою реформування системи надання адміністративних послуг, створення зручних та доступних умов для отримання громадянами та суб'єктами господарювання якісних адміністративних послуг, забезпечення сприятливого бізнес-клімату, запобігання проявам корупції та усунення різного роду посередництва під час їх надання, а також відповідно до Закону України „Про адміністративні послуги” .

Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
1 (голосів: 1)
Попередня новина: У Львові на мандрівному ...
Наступна новина: Волинь: відтепер поради ...

КОМЕНТАРІ