«Люди звикли звертатися напряму до керівництва області, оминаючи сільських, селищних та районних керівників. Громада порушує питання, і влада звісно має допомогти. Для цього ми пишемо листи до голів РДА, потім чекаємо відповідь з роз'яснення ситуації, яка виникла, а це потребує часу. І 40% звернень просто «ходять по колу», - зауважив голова ОДА.
Разом з тим, Володимир Гунчик підкреслив, що у зв'язку із непростою ситуацією в країні, збільшилася кількість звернень, що стосуються соціальної та матеріальної підтримки мобілізованих військовослужбовців. Якщо є питання, які неможливо вирішити на місцевому рівні, то необхідно оперативно ініціювати звернення до Президента, Уряду, Верховної Ради.
Голова облдержадміністрації дав доручення начальнику відділу звернень ОДА розбити на блоки питання, порушені волинянами, щоб чітко знати до чиєї компетенції вони відносяться. Та для того, щоб озвучувати проблеми людей при робочих нарадах та зустрічах як в області, так і в Києві.
Також Володимир Гунчик зауважив, що якщо людина звернулася до голови ОДА чи РДА, керівників обласних департаментів та управлінь, то й надана їй відповідь має бути підписана виключно ними.
Як поінформувала начальник відділу звернень ОДА Оксана Матвійчук в ході колегії ОДА, за 9 місяців ц.р. до виконавчої влади звернувся 7481 громадянин.
Прес-служба облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Ужгородські міліціонери ...
Наступна новина: На Тернопіллі НДЕКЦ при ...