ПРО ЕКСПЛУАТАЦІЮ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ У ЗИМОВИЙ ПЕРІОД ПРЕДСТАВНИКИ ДАІ ВОЛИНІ ГОВОРИЛИ ЗА КРУГЛИМ СТОЛОМ,(+фото)

ПРО ЕКСПЛУАТАЦІЮ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ У ЗИМОВИЙ ПЕРІОД ПРЕДСТАВНИКИ ДАІ ВОЛИНІ ГОВОРИЛИ ЗА КРУГЛИМ СТОЛОМ,(+фото)

06.11.14 15:53 0 764
До сезонних особливостей водіння потрібно готуватися заздалегідь, адже літня та зимова техніки керування автомобілем суттєво відрізняються одна від одної.

– Мета цього заходу – підвищення рівня безпеки на дорогах та нагадування водіям про потребу перелаштуватися під нові умови водіння, – наголосив під час круглого столу начальник управління ДАІ УМВС України у Волинській області Володимир Кравченя. – Більше того – до особливих погодних умов повинні пристосовуватися і пішоходи.

Начальник сектору адміністративної практики Василь Мельничук повідомив,що на автошляхах області за дев'ять місяців 2014 року зареєстровано 441 дорожньо-транспортну пригоду з потерпілими, у результаті яких 571 особа отримала тілесні ушкодження та 78 учасників дорожнього руху загинуло:

– При цьому причинами автопригод із постраждалими найчастіше є перевищення безпечної швидкості руху, порушення правил маневрування, керування транспортним засобом у нетверезому стані, виїзд на смугу зустрічного руху та порушення правил проїзду перехресть.



Фахівці, які були запрошені з автомобільних шкіл, розповіли: водіям-новачкам зі стажем водіння менше двох років варто особливо відповідально віднестися до сюрпризів та несподіванок, які може влаштувати зимова пора: ожеледиця, замети, мряка і талий сніг - це лише частина того, з чим доведеться зіштовхнутися у найближчі місяці. Перше і головне правило в умовах зими, за словами викладача-інструктора автомобільної школи спілки автомобілістів Романа Кравчука, – збільшення дистанції, яка взимку є мінімум вдвічі більшою порівняно із літнім періодом, і друге – дотримання безпечної швидкості:

– Влітку водій їздить по-одному, взимку техніка водіння вимагаєперелаштування, тому за декілька тижнів до початку зміни погодних умов рекомендується розпочати процес адаптації стилю керування, адже гальмівний шлях у разі опадів суттєво збільшується, що становить суттєву небезпеку під час руху. Відтак у населених пунктах не потрібно тиснути на педаль газу, бо раптова перешкода на дорозі може стати причиною ДТП, якого важко уникнути. А водіям, стаж яких за кермом не перевищує двох років, узагалі не варто перетинати позначку 70 кілометрів.

Особливу увагу фахівці звернули на потребу уважного проїзду повз зупинки громадського транспорту, перехрестя та пішохідні переходи. Слід пам'ятати: проїзна частина дороги, покрита льодом, може стати причиною раптового потрапляння людини під колеса та некерованого заносу автомобіля.

Також у ході заходу був зроблений наголос на аварійних ділянках автошляхів Луцька. Інструктори розповіли про особливості проїзду потенційно небезпечних місць. Головна рекомендація - контроль швидкості, оскільки це дає змогу вчасно зреагувати на непередбачену ситуацію.

Своєю чергою Сергій Бучко, засновник автомобільної школи «АС», на базі якої проводяться курси екстремального водіння, розповів, як правильно виходити з потенційно аварійних ситуацій, в яких опиняється автомобіль:

– Уже зараз за умов ранкових заморозків водіям потрібно потурбуватися про заміну літньої гуми на зимову. І хоча за це непередбачено штрафу, кожен повинен пам'ятати про свою безпеку. Не варто змагатися у дизайні та величині шин, краще міняти на ті, які передбачені заводом-виробником, в іншому випадку така забаганка може стати причиною втрати керованості та збільшення навантаження на двигун вашого авто.

Водіям-початківцям перед тим, як виїжджати на дорогу, варто розпочати з водіння на ділянках шляху з меншим потоком транспорту.

В цілому ж, упевнені учасники круглого столу, дотримання Правил дорожнього руху та пильність під час керування автомобілем – це ті основні передумови, які здатні суттєво підвищити безпеку під час руху.

УДАІ УМВС України

у Волинській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Землевпорядники ...
Наступна новина: У Чернігові працюють над ...

КОМЕНТАРІ