Журналісти та експерти проаналізували житомирські ЗМІ в контексті медіа-простору України

Журналісти та експерти проаналізували житомирські ЗМІ в контексті медіа-простору України

18.11.14 15:04 0 599
В обласному центрі відбулося засідання прес-клубу на тему: «Як виглядають житомирські ЗМІ в медіа-просторі України». 14 листопада журналісти та експерти обговорили результати проекту «Моніторинг публікацій у регіональних друкованих ЗМІ для оцінки дотримання стандартів журналістики» Інституту демократії імені Пилипа Орлика, який здійснюється за підтримки USAID (Агентство США з міжнародного розвитку) через Інтерньюз Нетворк.

Медіексперт, керівник проекту з моніторингу регіональних медіа, виконавчий директор Інституту демократії імені Пилипа Орлика Світлана Єременко наголосила на тому, що протягом трьох років поспіль здійснюється дослідження друкованих ЗМІ в різних областях нашої держави. Цього року моніторинг проводився у Сумській, Донецькій, Львівській, Вінницькій, Харківській, Дніпропетровській, Одеській, Житомирській та Чернівецькій областях. За словами Світлани Єременко, через публікації у друкованих виданнях журналісти впливають на формування ставлення громадян до влади. Результати дослідження дають підстави стверджувати про зростання кількості замовних матеріалів у друкованих мас-медіа та неналежне їх маркування. Як стверджують експерти, на фоні останніх суспільно-політичних процесів у нашій державі, журналісти у своїй діяльності нівелюють поняття професійної етики та відповідальності перед суспільством. Фахівці рекомендують готували аналітичні матеріали, більш фахово висвітлювати економічні та фінансові теми, а також не сіяти паніку та страх серед своєї аудиторії.

Аналізуючи медіа-простір Житомирщини, Світлана Єременко зазначила про те, що читачі друкованих видань не мають змоги розпізнати рекламні матеріали через їх неналежне маркування. Медіа-експерт відзначила, що останнім часом публікації стають більш достовірними, чітко прослідковується відокремлення фактів від коментарів, а також є посилання на джерела інформації. Після парламентських виборів принципово змінилася і тематика матеріалів.

Регіональний координатор проекту з моніторингу регіональних медіа Алла Федорина повідомила, що комерційні матеріали зазвичай мають низьку якість та втрачають інтерес з боку читачів. Експерт схвильована тим, що зараз інтернет-сайти в Донецькій області – це потужна інформаційна зброя, а жителі регіону позбавлені права дізнаватися об'єктивну інформацію. Фахівці резюмують, що зміна влади та процес люстрації мають позитивно вплинути на ситуацію у вітчизняному медіа-просторі та в регіональних засобах масової інформації.

Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ