В Луцьку тролейбуси привезли дохід

В Луцьку тролейбуси привезли дохід

26.11.14 12:43 0 713
Цими днями у Луцьку відкрили новий тролейбусний маршрут №10 «Вулиця Гордіюк – село Гаразджа (кладовище)», який пролягає вулицями та проспектами Гордіюк, Соборності, Перемоги, Винниченка, Волі, Рівненська до міського кладовища у Гаразджі. З початку року кількість тролейбусів у місті зросла із 24 до 40. Це позитивно вплинуло як на якість надання послуг, так і на збільшення надходжень на комунальному підприємстві електротранспорту.

– Маємо перший позитивний фінансовий результат – 815,5 тисячі гривень доходу за дев'ять місяців. За відповідний торішній період було 1 мільйон 198,3 тисячі гривень збитків, – говорить директор Луцького підприємства електротранспорту Анатолій Тимощук. – Цього добилися завдяки скороченню непродуктивних витрат і підвищенню ефективності використання робочого часу. Найбільший ефект в оптимізації виробничих процесів дала заміна автобусів на тролейбуси на маршрутах №15 та 15а.

За планом бюджетних призначень підприємству визначено компенсаційних витрат за пільгове перевезення окремих категорій громадян на 10 мільйонів 994 тисячі гривень. Фактично нараховано – більше ніж 13,7 мільйона гривень, а отримано – 12 мільйонів 180,2 тисячі гривень. Цікава виходить арифметика: де ще 1 мільйон 542,2 тисячі гривень за уже надані послуги? Тролейбуси виходять на маршрути за графіком і працюють рівномірно що зимою, що літом, а компенсація від держави за пільгові перевезення надходить на підприємство невчасно і не в повному обсязі. Звідси й задавнені з минулих років борги із виплати зарплат, а відтак і значна кредиторська заборгованість зі сплати податків із доходів фізичних осіб, пенсійних і соціальних внесків.

Тим не менше, у нинішньому році колективу комунального підприємства вдалося суттєво збільшити доходи насамперед завдяки якісному наданню послуг лучанам. Провели оптимізацію. Зменшили середньооблікову чисельність працюючих з 540 до 485 осіб, зате зросла зарплата – 2257,7 гривні в середньому за місяць. З початку року хоч якийсь обнадійливий ріст – 5,3 відсотка.

– Перші позитивні зміни на Луцькому підприємстві електротранспорту, безперечно, радують, – говорить заступник міського голови Тарас Яковлев. – Вони сталися завдяки продуманому плану, який передбачає поступове виведення із міських маршрутів дуже затратних дизельних автобусів і заміну їх на економічний, а головне – екологічно безпечний електротранспорт. Для цього у Любліні придбали шість тролейбусів польського виробництва. З 25 липня на головних кільцевих маршрутах №15 та 15а курсують лише тролейбуси. Це дало добрий соціальний ефект як у стримуванні тарифів, так і в поліпшенні сервісного обслуговування. Тролейбуси місткі, і ціни за проїзд у них менші, ніж в автобусах. Пасажиропотік на головних маршрутах зростає з кожним місяцем. До кінця нинішнього року плануємо придбати ще два тролейбуси. Будемо розвивати мережу електротранспорту й надалі, щоб зменшити інтервали в графіках руху і поліпшити сервіс.

Михайло Світліковський, газета «Луцький замок» від 20.11.2014 року

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Житомирщина: на ...
Наступна новина: У Тернополі відбувся ...

КОМЕНТАРІ