Установа, що розпочала свою діяльність у січні поточного року, надає 44 види послуг і щоденно обслуговує до 50 мешканців району. Чи не найбільше питань громадян, за словами адміністратора Центру, стосуються сфери діяльності Держземагентства – таких заяв надійшло вже понад 6 тисяч.
Оглянувши приміщення дозвільного офісу та його матеріально-технічне наповнення, керівник Вінниччини поспілкувався з працівниками та відвідувачами установи. Відтак висловив переконання, що діяльність таких центрів дасть можливість жителям територіальних громад оперативно розв'язувати низку проблемних питань, не втрачаючи часу в чергах до різних інстанцій. «Центри надання адміністративних послуг – це ті установи, які повинні забезпечити пряме спілкування людини з державою. є ще чимало невирішених питань в організації діяльності та розширенні спектру послуг таких центрів, але немає жодних сумнівів у тому, що цю роботу необхідно продовжувати», - зазначив голова облдержадміністрації Анатолій Олійник. Водночас, інформувавши про польський досвід надання послуг у невеличких населених пунктах, очільник регіону висловив переконання в необхідності подальшого вдосконалення такої практики.
Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Яворівщині легковик ...
Наступна новина: працівники Головного ...