Про це під час круглого столу повідомила заступник начальника Луцької ОДПІ Тетяна Павлова.
« З самого початку стратегічною метою створення Центрів обслуговування платників було і залишається забезпечення ефективної організації роботи з надання адміністративних послуг, здійснення інноваційних кроків у напрямі підвищення якості обслуговування громадян та бізнесу, удосконалення існуючих послуг та впровадження нових, переважно електронних сервісів»,- зазначила посадовець.
Найбільшою популярністю користувались послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. З початку цього року було надано 8055 таких послуг.
На другому місці послуги з реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 4593 послуг, на третьому – послуги з видачі довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи – 1943 послуги.
Нагадаємо, Центр обслуговування платників Луцької ОДПІ ГУ Міндоходів у Волинській області функціонує з 31 липня 2012 року, яким надається комплекс послуг, зокрема 34 адміністративні послуги, а також консультативні та інформаційні. Платники без черги у зручний для них час подають податкову звітність, отримують ключі електронного цифрового підпису, одержують кваліфіковані консультації, адміністративні послуги тощо.
Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ
Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Івано-Франківській ...
Наступна новина: На Вінничині в обласному ...