На Тернопіллі психологи Управління ДСНС провели корекційний тренінг для фахівців оперативно-диспетчерської служби

На Тернопіллі психологи Управління ДСНС провели корекційний тренінг для фахівців оперативно-диспетчерської служби

02.12.14 16:08 0 731
Оперативно-диспетчерська служба оперативно-координаційного центру Управління ДСНС України у Тернопільській області. Випадкових людей тут немає, адже далеко не кожен витримує непростий ритм та труднощі, яких у цій роботі чимало – вважають самі працівники цієї служби. Буває, за зміну їм випадає приймати сотні телефонних дзвінків. До того ж, обробляючи інформацію, диспетчерам доводиться переживати з постраждалими їх горе та біль, втрати. Така служба водночас й загартовує та дисциплінує. Також вона несе й велике психоемоційне навантаження. Адже насправді дуже непросто, коли на тендітні жіночі плечі лягає важкий тягар відповідальності, що супроводжується ще й значним психологічним стресом. Саме тут на допомогу приходять фахівці психологічної служби.

Зокрема, 1 грудня психологи Управління провели для співробітників ОДС корекційно-розвиваючий тренінг, спрямований на вдосконалення психологічної стійкості та розвиток навиків професійної комунікації.

Як зазначила керівник психологічної служби Управління Наталія Гесюк: «Це тренування перш за все спрямоване допомогти фахівцям Служби порятунку в знаходженні спільної мови з абонентами, що телефонують на номер екстреного виклику «101». Адже незважаючи на різноманітні ситуації, працівники оперативно-диспетчерської служби, під час виконання професійних обов’язків, повинні завжди бути зібраними, спокійними та розсудливими, щоб бути в змозі зважено прийняти правильне рішення, від якого у більшості випадків залежить порятунок майна, а часто й життя людей».

Під керівництвом психологів учасники тренінгу вправлялись в розпізнаванні типології людей, вчились активно слухати і виділяти з розмови головну і другорядну інформацію. В ігровій формі вони навчались прийомам психологічної саморегуляції, володіння якими дозволяє контролювати власний психоемоційний стан, безпомилково та злагоджено діяти, чітко виконуючи свої посадові інструкції, та оперативно приймати вірні рішення в складних умовах надзвичайної ситуації.

Під час заходу кожен мав змогу задати запитання по темі та отримати вичерпні відповіді. На завершення тренінгу, підводячи підсумки, усі присутні визначили для себе цілі та сформулювали конкретні професійні завдання для їх досягнення.

Тернопіль: психологи Управління ДСНС провели корекційний тренінг для фахівців оперативно-диспетчерської служби

Оперативно-диспетчерської служби оперативно-координаційного центру Управління ДСНС України у Тернопільській області. Випадкових людей тут немає: адже далеко не кожен витримує непростий ритм та труднощі, яких у цій роботі чимало – вважають самі працівники «Служби порятунку 101». Буває, за зміну їм випадає приймати сотні телефонних дзвінків. До того ж, обробляючи інформацію, диспетчерам доводиться переживати з постраждалими їх горе та біль, втрати. Така служба водночас й загартовує й дисциплінує. Також вона несе й велике психоемоційне навантаження. Адже насправді дуже непросто, коли на тендітні жіночі плечі лягає важкий тягар відповідальності, що супроводжується ще й значним психологічним стресом. Саме тут на допомогу приходять фахівці психологічної служби.

Зокрема, 1 грудня психологи Управління провели для співробітників ОДС корекційно-розвиваючий тренінг, спрямований на вдосконалення психологічної стійкості та розвиток навиків професійної комунікації.

Як зазначила керівник психологічної служби Управління Наталія Гесюк: «Тренування, проведене психологами, перш за все спрямоване допомогти фахівцям Служби порятунку в знаходженні спільної мови з абонентами, що телефонують на номер екстреного виклику «101». Адже не зважаючи на різноманітні ситуації працівники оперативно-диспетчерської служби, під час виконання професійних обов’язків, повинні завжди бути зібраними, спокійним та розсудливими, щоб бути в змозі зважено прийняти єдино-правильне рішення, від якого у більшості випадків залежить порятунок майна, а часто й життя людей».

Під керівництвом психологів учасники тренінгу вправлялись в розпізнаванні типології людей, вчились активно слухати і виділяти з розмови головну і другорядну інформацію. В ігровій формі вони навчались прийомам психологічної саморегуляції, володіння якими дозволяє контролювати власний психоемоційний стан, безпомилково та злагоджено діяти, чітко виконуючи свої посадові інструкції та оперативно приймати вірні рішення в складних умовах надзвичайної ситуації.

Під час заходу кожен мав змогу задати запитання по темі та отримати вичерпні відповіді. На завершення тренінгу, підводячи підсумки, усі присутні визначили для себе цілі та сформулювали конкретні професійні завдання для їх досягнення.

Тернопіль: психологи Управління ДСНС провели корекційний тренінг для фахівців оперативно-диспетчерської служби

Оперативно-диспетчерської служби оперативно-координаційного центру Управління ДСНС України у Тернопільській області. Випадкових людей тут немає: адже далеко не кожен витримує непростий ритм та труднощі, яких у цій роботі чимало – вважають самі працівники «Служби порятунку 101». Буває, за зміну їм випадає приймати сотні телефонних дзвінків. До того ж, обробляючи інформацію, диспетчерам доводиться переживати з постраждалими їх горе та біль, втрати. Така служба водночас й загартовує й дисциплінує. Також вона несе й велике психоемоційне навантаження. Адже насправді дуже непросто, коли на тендітні жіночі плечі лягає важкий тягар відповідальності, що супроводжується ще й значним психологічним стресом. Саме тут на допомогу приходять фахівці психологічної служби.

Зокрема, 1 грудня психологи Управління провели для співробітників ОДС корекційно-розвиваючий тренінг, спрямований на вдосконалення психологічної стійкості та розвиток навиків професійної комунікації.

Як зазначила керівник психологічної служби Управління Наталія Гесюк: «Тренування, проведене психологами, перш за все спрямоване допомогти фахівцям Служби порятунку в знаходженні спільної мови з абонентами, що телефонують на номер екстреного виклику «101». Адже не зважаючи на різноманітні ситуації працівники оперативно-диспетчерської служби, під час виконання професійних обов’язків, повинні завжди бути зібраними, спокійним та розсудливими, щоб бути в змозі зважено прийняти єдино-правильне рішення, від якого у більшості випадків залежить порятунок майна, а часто й життя людей».

Під керівництвом психологів учасники тренінгу вправлялись в розпізнаванні типології людей, вчились активно слухати і виділяти з розмови головну і другорядну інформацію. В ігровій формі вони навчались прийомам психологічної саморегуляції, володіння якими дозволяє контролювати власний психоемоційний стан, безпомилково та злагоджено діяти, чітко виконуючи свої посадові інструкції та оперативно приймати вірні рішення в складних умовах надзвичайної ситуації.

Під час заходу кожен мав змогу задати запитання по темі та отримати вичерпні відповіді. На завершення тренінгу, підводячи підсумки, усі присутні визначили для себе цілі та сформулювали конкретні професійні завдання для їх досягнення.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: В Луцьку відбулася ...

КОМЕНТАРІ