У Тернополі зменшується кількість зовнішньої реклами

У Тернополі зменшується кількість зовнішньої реклами

04.12.14 14:49 0 615
Тернопіль поступово очищає центральну частину міста від елементів великої зовнішньої реклами. Про це розповів начальник управління стратегічного розвитку Юрій Дейнека на прес-конференції, яка відбулася 2 грудня.

«У нас є концепція з очищення центральної частини міста від біл-бордів та сіті-лайтів до 2019 року, натомість ми переміщаємо ці рекламні конструкції на так звані «треті зони», тобто біля об’їзної дороги, - розповідає Юрій Дейнека. – Зазначу, що протягом 2014 року виконавчий комітет не надав жодного дозволу на розміщення нових біл-бордів та сіті-лайтів у місті, і кількість останніх зменшилася з 176 до 150 штук».

Юрій Дейнека також зазначив, що до Тернополя часто приїжджають делегації з інших міст перейняти досвід очищення міста від реклами, якою ще два роки тому були обклеєні стовпи, огорожі, зупинки.

« комунальне підприємство обладнало спеціальні тумби для зовнішньої реклами, здебільшого на електричних стовпах. Місто постійно очищається також від дрібних видів реклам, які несанкціоновано розміщувалися раніше, - додає Юрій Дейнека. – Допомагає у наведенні порядку муніципальна поліція, яка виявляє порушників, виписує штрафи».

До слова, за 11 місяців цього року у міський бюджет від надходжень за розміщення зовнішньої реклами спрямовано 3 мільйони 95 тисяч гривень, тоді як у 2013 році ця сума була 3 мільйони 50 тисяч гривень. Також цього року не використовувалися бюджетні кошти на соціальну рекламу, лише надавалися під різні проекти місця на біл-бордах та сілі-лайтах.

Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Знайдено двох дівчат,які ...
Наступна новина: У Житомирі через ДТП двоє ...

КОМЕНТАРІ