У Рівненській області штаб - це цілодобова постійна готовність для захисту інтересів громадян

У Рівненській області штаб - це цілодобова постійна готовність для захисту інтересів громадян

10.12.14 12:13 0 648
Враховуючи, що останнім часом завдяки використанню засобів мобільного зв'язку громадянам стало простіше надати повідомлення у міліцію про правопорушення, різко зросло навантаження на чергові частин по прийому телефонних повідомлень.

Забезпечити повноту прийому телефонних повідомлень на даний час можливо шляхом створення при черговій частині УМВС окремої служби, яка буде займатися лише реєстрацією повідомлень громадян по спецлінії «102», передачі їх до чергових частин територіальних органів внутрішніх справ та контролювати стан реагування на повідомлення.

Зокрема, ефективно використати наступну модель організації прийому повідомлень громадян.

При черговій частині УМВС області створена окрема служба, яка забезпечує цілодобовий прийом повідомлень громадян, які надходять на спецлінію «102».

Кількісна чисельність працівників служби 16 операторів, в добу заступає 4 оператори. Несення служби організовано у 4-х змінному режимі.

Для централізованого прийому повідомлень на спецлінію „102” від абонентів мобільного телефонного зв'язку використовується відомча цифрова АТС марки СІ-2000, яка здійснює переадресацію телефонного зв'язку на спецлінію „102”.

Записи мовленнєвих повідомлень служби «102» зберігаються на окремому сервері 3-го рівня марки «Hewlett-Packard», який розміщений у серверній УІАЗ УМВС та доступ до якого обмежено.

Для централізованого прийому повідомлень на спецлінію „102” від абонентів стаціонарного телефонного зв'язку використовуються спеціальні ІР-шлюзи, які здійснюють переадресацію телефонного зв'язку на відомчу АТС Управління марки ASTERISK.

Для ефективної роботи операторів спецлінії «102» робоче місце оператора обладнується телефонним апаратом із можливістю в екстрених випадках переадресації з'єднання на чергову частину окремого МРВ, телефону прямого зв'язку із черговим МНС та швидкою медичною допомогою, а також ПЕОМ, обладнаною спеціальним програмним забезпеченням для внесення інформації про прийняті повідомлення, розробленого на базі інформаційної підсистеми ОВС.

Також, у оператора спецлінії „102” наявна можливість у необхідних випадках з'єднати заявника напряму із черговим відповідного МРВ.

Для забезпечення безперебійного функціонування спецлінії „102” у кожному міськрайвідділі встановлюються ІР-шлюзи, які дозволяють приймати централізовано повідомлення абонентів як стаціонарного так і мобільного телефонного зв'язку.

Запропонована система організації прийому повідомлень громадян дає можливість забезпечити, у першу чергу, повноту реєстрації інформації про кримінальні правопорушення та інші події.

Дана система дає можливість покращити стан оперативного реагування на повідомлення громадян, оскільки у разі надходження повторних повідомлень чи скарг на неприбуття працівників міліції про такі факти одразу інформується відповідальний від керівництва Управління для негайного вжиття заходів.

Керівництво Управління має змогу своєчасно приймати управлінські рішення щодо реагування на повідомлення про скоєння особливо тяжких та резонансних кримінальних правопорушень.

За підтримки обласної державної адміністрації та Рівненського міськвиконкому штабом УМВС запроваджено проект під умовною назвою «Безпечне місто», закуплено GPRS трекерів для обладнання службових автомобілів патрульної служби, а також додатково встановлено відеокамери в найбільш криміногенних районах міста та в місцях найбільшого скупчення людей.

За матеріалами штабу УМВС України

в Рівненській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У Тернополі запровадили ...
Наступна новина: Серед кращих міліціонерів ...

КОМЕНТАРІ