На Вінниччині за підсумками польсько-українського проекту «Уроки з підприємницьким тлом» відбулась науково-практична конференція (+фото)

На Вінниччині за підсумками польсько-українського проекту «Уроки з підприємницьким тлом» відбулась науково-практична конференція (+фото)

11.12.14 15:41 0 658
В обласному інституті післядипломної освіти педпрацівників 10 грудня відбулася науково-практична конференція «Міжпредметні зв'язки як засіб реалізації компетентнісного підходу – ключової вимоги Державного стандарту базової і повної середньої освіти України» (за підсумками польсько-українського проекту «Уроки з підприємницьким тлом»).

Мета конференції - поширення здобутого досвіду в реалізації міжпредметних зв'зків при створенні інтегрованих уроків в межах польсько-українського проекту «Уроки з підприємницьким тлом» з метою формування ключової підприємницької компетенції учнів.

Проект співфінансовано в рамках Програми розвитку польської співпраці Міністерства закордонних справ РП у 2014 році. Учасниками проекту стали освітяни вісімнадцяти областей України.

Серед них – вінничани. Проект розпочався у червні 2014 року навчанням тренерів. Від Вінницької області тренером стала завідувач відділу методики викладання суспільних дисциплін інституту Мацієнко І.М. Нею у липні було проведено навчання групи вчителів історії області по написанню інтегрованих уроків . По завершенні навчання вчителі написали такі уроки. Після консультацій та редагування були відібрані кращі сценарії інтегрованих уроків до відповідного посібника, який був презентований на конференції. Проект «Уроки з підприємницьким тлом» став продовженням польсько-українського проекту «Шкільна академія підприємництва 2».

У конференції взяли участь: координатор польсько-українського проекту «Уроки з підприємницьким тлом» Ева Бобінська (Республіка Польща); Роман Шиян, координатор проекту (Україна); тренери та учасники проекту; методисти районних та міських методичних установ, які відповідають за викладання історії та економіки; голови методичних об'єднань вчителів історії та економіки; вчителі області та вихованці клубу юних підприємців «Маленька школа великого бізнесу» Бершадської ЗОШ І-Ш ст. № 3.

Учасники конференції розглянули широке коло актуальних питань, пов'язаних з теоретичними та практичними аспектам реалізації компетентного підходу як вимоги Державного стандарту освіти України через міжпредметні зв'язки в організації навчально-виховного процесу при формуванні підприємницької компетентності; обговорили теоретичні й методичні проблеми впровадження інноваційних технологій у навчальний процес.

Підводячи підсумки польсько-українського проекту «Уроки з підприємницьким тлом» заслухали вихованців підприємницького клубу «Маленька школа великого бізнесу» Бершадської ЗОШ І-Ш ст. № 3, які були активними учасниками польсько-українського проекту «Шкільна академія підприємництва 2».

При підведенні підсумків було відзначено високий науково-методичний рівень організації та проведення конференції на базі Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників (ректор інституту Дровозюк С.І., проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародного співробітництва Герасімова О. В., завідувач відділу методики викладання суспільних дисциплін Мацієнгко І.М.,).

Учасники конференції висловили зацікавленість щодо актуальності теми та здобутого досвіду роботи по написанню уроків у інноваційному стилі в рамках польсько-українського проекту «Уроки з підприємницьким тлом». Відзначали ефективність застосування міжпредметних зв'язків при формуванні ключових компетенцій учнів, які мають комплексний характер. Ефективну допомогу у своїй роботі одержали освітяни області - навчальний посібник «Уроки з підприємницьким тлом».

Учасники конференції висловили думку про необхідність поширення здобутого у рамках проекту досвіду серед освітян через організацію відповідних тренінгів для методистів і вчителів області.





















Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У Львівській області ...
Наступна новина: Микола Семенишин: ...

КОМЕНТАРІ