Оригінал скульптури «Глорія» з пл. Ринок,3 передали до Львівського історичного музею

Оригінал скульптури «Глорія» з пл. Ринок,3 передали до Львівського історичного музею

16.12.14 14:19 0 650
Фахово законсервований оригінал скульптури «Глорія», яка понад два століття була окрасою кам'яниці на площі Ринок, 3 у Львові, передали до Львівського історичного музею.

Про це повідомляє прес-служба ЛМР з посиланням на начальника управління охорони історичного середовища Лілію Онищенко.

Нагадаємо, кам’яні фігури «Глорія», скульптурні групи Путті та кам’яні вази з будинку на площі Ринок, 3 знаходились в дуже поганому стані та потребували невідкладних стабілізуючих заходів.

Перші заходи з консервації скульптур були проведені відразу після їх демонтажу в 2008 р. Відповідно до фахового висновку реставраторів та експертів по каменю, було прийняте рішення, що автентичні скульптури не можуть більше зберігатися на фасаді будинку через значні пошкодження каменю, який в такому випадку продовжуватиме руйнуватися. Тому на фасад скульптури мали повернутися у вигляді копій.

Так, 30 жовтня цього року на пл.Ринок, 3 повернули копію скульптури «Глорія». Роботи з її виготовлення розпочалися ще наприкінці 2012 року. Автором копії скульптури є львівський скульптор Орест Дзиндра. Нову скульптуру виготовлено з полянського вапняку. Ручна робота скульптора максимально відтворює бароковий оригінал, – зазначають у мерії.

Всі роботи з консервації скульптури «Глорія» та виготовлення її копії проводилися спільно представниками проекту «Муніципальний розвиток та оновлення старої частини міста Львова» разом з управлінням охорони історичного середовища ЛМР. Спільне фінансування з українсько-німецького проекту та міського бюджету було розділене на два етапи. Загальна сума складає близько 650 тисяч гривень, з яких 554 тисячі фінансував проект GIZ, а частка з бюджету міста складає 94 тисячі грн.

Про це повідомив ZIK
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У Стрию свободівці ...
Наступна новина: Жінками року стали дев’ять ...

КОМЕНТАРІ