За тиждень в «Рівне Дім Сервіс» було прийнято 100 телефонних звернень

За тиждень в «Рівне Дім Сервіс» було прийнято 100 телефонних звернень

18.12.14 14:52 0 650
З 8 по 14 грудня 2014 року, аварійною службою «Рівне Дім Сервіс» було прийнято 100 телефонних звернень від мешканців міста з приводу аварійних ситуацій в їхній будинках, на що було оперативно відреаговано і вжито необхідних заходів, а саме:

• відновлення внутрішньобудинкових мереж електропостачання - 44 виконаних заявки.

• ліквідація поривів внутрішньобудинкових мереж холодного, гарячого водопостачання -16 виконаних заявки;

• ліквідація поривів внутрішньобудинкових мереж теплопостачання -15 виконаних заявки;

• ліквідація каналізаційних витоків – 25 виконаних заявки;

• хибні виклики – нема;

• скарги від мешканців на аварійну службу «Рівне Дім Сервіс», згідно оперативної інформації Виконавчого комітету Рівненської міської ради – нема;

• подяки від мешканців аварійній службі «Рівне Дім Сервіс», згідно оперативної інформації Виконавчого комітету Рівненської міської ради – нема.

Про це повідомив директор аварійної служби ТОВ «Рівне Дім Сервіс» Микола Ніколайчук.

Про це повідомили у Рівненській міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Пластуни уже привезли ...
Наступна новина: Житомирщина: цьогоріч в ...

КОМЕНТАРІ