Розгляд звернень громадян – один із пріоритетів У ДСНС України у Житомирській області

Розгляд звернень громадян – один із пріоритетів У ДСНС України у Житомирській області

20.01.15 18:42 0 442
Відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, враховуючи особливу роль звернень громадян до органів державної влади у реалізації конституційних прав і свобод людини, вирішенні життєво важливих проблем та з метою покращення зазначеного напрямку роботи в пожежно-рятувальних підрозділах області, проаналізовано стан роботи зі зверненням громадян упродовж минулого року Управління ДСНС України у Житомирській області та його підрозділів.

Так, за 2014 рік до апарату та структурних підрозділів Управління ДСНС України у Житомирській області надійшло 830 звернень. Серед них: 156 – поштою; 314 – від громадян на особистому прийомі; 9 через ДСНС України, місцеві державні адміністрації та інші уповноважені органи.

Більше всього звернень надійшла з питань: прийому на службу, поновлення, переміщення, звільнення та обчислення вислуги років , а також – повідомлення про порушення правил пожежної безпеки.

Найбільше людей звернулося безпосередньо до Управління ДСНС Житомирщини (94), а також до пожежно-рятувальних підрозділів Коростенського (29), Новоград-Волинського (36) та Бердичівського (35) районів. Найменше – у Баранівському (3), Брусилівському (4), Народицькому (4) та Романівському (4) районах.

Також населення може звернутися до рятувальників за «Телефоном довіри», про що постійно наголошується в засобах масової інформації – 24-26-09 або «101» – Управління ДСНС у Житомирській області, 8(044)253-69-05 – ДСНС України.

За «Телефоном довіри» протягом 2014 року надійшло 22 звернення, що в основному стосувалися питань відкривання дверей, відкачування води, очищення дахів від льодових бурульок, зрізання аварійних дерев тощо.

Зауважимо, що за минулий рік відсутні звернення з питань резонансного характеру, скарги громадян з приводу допущення рятувальниками порушень вимог антикорупційного законодавства. Крім того не надходили звернення від народних депутатів України.

На постійному контролі у керівництва Управління ДСНС в області знаходиться робота підлеглих щодо своєчасної реєстрації, розгляду, вирішення та надання повної відповіді на звернення, скарги та заяви громадян. Наголошується на необхідності пріоритетності розгляду та вирішення питань, з якими звертаються ветерани Великої Вітчизняної війни, інваліди, ветерани праці, учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та інші громадяни, які потребують негайної допомоги. Для цього вживаються додаткові заходи щодо вирішення порушень питань шляхом направлення фахівців для комісійного вивчення питань безпосередньо на місцях.

Питання організації розгляду звернень громадян та їх особистого прийому займають пріоритетне місце в роботі керівництва та перебувають на особистому контролі у начальника Управління Ігоря Нікітчука. За словами головного рятувальника області, іноді виникають такі ситуації, коли люди просто не знають куди звертатися за допомогою. Як наслідок – набирають номер народної служби порятунку «101». Після того як диспетчер підіймає слухавку, жодна людина не почує відмови і будь-яка проблема рано чи пізно буде вирішена. Ндзвичайникам не звикати до виконання найрізноманітнішої роботи, що рятує життя. Люди звертаючись за номером «101» перш за все потребують допомоги і кому як не рятувальникам під силу її надати.

У ДСНС у Житомирській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: На Вінничині працівники ...
Наступна новина: Анатолій Сіренко: «Або ...

КОМЕНТАРІ