Під час наради йшлося про те, що в умовах виникнення дефіциту палива в Україні постало питання енергетичної безпеки країни і області зокрема. Енергопостачальні компанії були змушені забезпечити встановлені граничні величини споживання електроенергії, були складені графіки обмеження споживання електроенергії, графіки аварійних відключень. У затверджені графіки обмеження потужності та електричного споживання було залучено 139 промислових підприємств області.
З метою недопущення введення на території області графіків аварійних відключень головою облдержадміністрації було проведено ряд засідань, селекторних нарад з головами виконавчих органів влади у районах та керівниками найбільших енергоємних підприємств області. Зі споживачами області через ЗМІ проводилась роз'яснювальна робота щодо необхідності зменшення завантаженості енергосистеми в часи пік. Ряд енергоємних підприємств області змінив графіки роботи з переходом на роботу в нічний час.
Заступник Міністра енергетики та вугільної промисловості України Олександр Светелік відзначив Житомирщину як одну з перших областей, що розпочала роботу щодо зниження споживання електроенергії. Він підкреслив злагоджену роботу і ефективну співпрацю голови облдержадміністрації, голови обласної ради, Держенергонагляду, ПАТ «ЕК «Житомиробленерго». Олександр Светелік акцентував: «Ми зробимо все, щоб надалі графіки аварійних відключень не застосовувалися в областях, що дотримуються режиму граничного споживання електроенергії. Це насамперед стосується Житомирської області».
Посадовець високо оцінив роботу кол-центру та інформаційно-консультативного центру (ІКЦ) ПАТ «ЕК «Житомиробленерго». «Це повний комплекс обслуговування споживачів, починаючи з оплати, оформлення, отримання технічних умов. Інформаційно-консультативний центр - це можливість споживача отримати будь-яку інформацію. Головне те, що ми працюємо на споживача, для споживача. Цей комплекс – гарний приклад організації роботи зі споживачем», - зазначив Олександр Светелік
Довідково. Інформаційно-консультативний центр (ІКЦ) ПАТ «ЕК «Житомиробленерго» був створений у грудні 2002 року. Споживачі електроенергії звертаються сюди за консультацією, за роз'ясненнями з питань щодо енергопостачання, тарифної політики, умов та режимів споживання електричної енергії тощо. Для розгляду і розв'язання спірних питань між компанією та споживачами електричної енергії у приміщенні ІКЦ працює комісія за участю регіональних представників Держенергонагляду та НКРЕКП. Для поліпшення інформованості населення та поліпшення обслуговування побутових споживачів електроенергії в області функціонують 12 інформаційно-консультативних пунктів ПАТ «ЕК «Житомиробленерго». Для поліпшення якості обслуговування споживачів міста Житомира і області цілодобово працює кол-центр ПАТ «ЕК «Житомиробленерго» (телефон 40-21-50).
Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Рівненська область: ...
Наступна новина: В Івано-Франківській ...