«Особисте спілкування з клієнтами – це головне, чим відрізняється обслуговування корпоративних клієнтів у ПриватБанку від інших банків. Нашим клієнтам не потрібно витрачати цінний час на поїздки в банк, його можна присвятити бізнесу, – говорить керівник напрямку «Обслуговування малого та середнього бізнесу» ПриватБанку Олександр Ніколенко. – Для вирішення будь-яких питань, пов’язаних з банківським обслуговуванням, не потрібно викраювати час на візит до банку. Менеджер банку сам прийде в офіс, усе підключить і навчить використанню будь-якого продукту або сервісу. Нові послуги та технології ми допомагаємо швидко опанувати за допомогою відеопрезентацій, а тепер і відеоконференцій, що цікаві перш за все можливістю отримати живі відповіді від провідних експертів і спеціалістів».
Як говорять у банку, минулого року менеджери ПриватБанку провели понад 1,4 мільйона живих зустрічей з корпоративними клієнтами для презентації та налаштування банківських продуктів. А наприкінці року ПриватБанк впровадив новий сервіс для бізнесу – відеопрезентації послуг і сервісів банку, у ході яких можна отримати детальну інформацію про нові та актуальні програми банку.
З початку 2015 року ПриватБанк починає цикл онлайн-презентацій про інноваційні сервіси, що вже працюють у «Приват24 для бізнесу». Перша така конференція буде присвячена можливостям інтеграції «Приват24 для бізнесу» та «1С:Підприємство» та відбудеться 28 січня. Для участі в конференції потрібно просто пройти реєстрацію на сторінці tutorsband.com/conference/80216
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Стеклянные столешницы на ...
Наступна новина: Что такое роллеты