Учасники наради детально проаналізували проблемні питання при проведенні технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту та визначили шляхи вирішення даних проблем. Результати роботи були оформлені відповідним протоколом.
Так, приміром, у лютому – березні 2015 року обласне Управління ДСНС, його підпорядковані підрозділи, разом з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, балансоутримувачі цих споруд перевірятимуть комісійно захисні споруди цивільного захисту.
З доповіддю щодо порядку виконання Розпорядження Кабінету міністрів України від 26.01.2015 № 478-Р «Про надання дозволу на проведення перевірок щодо дотримання вимог у сфері цивільного захисту» перед присутніми виступив заступник начальника У ДСНС України у Закарпатській області Андрій Сікора.
«На даний момент в області знаходиться 584 захисні споруди, які підлягають технічній інвентаризації.
На початок 2015 року на них стовідсотково здійснені комплексні перевірки. З них проінвентаризовано 258 захисних споруд, як об’єктів нерухомого майна, що складає 44,2 відсотки від загальної кількості. У 2013-2014 роках підготовлено та надіслано до ДСНС України обґрунтовуючі матеріали на 64 захисні споруди цивільного захисту області, де технічну інвентаризацію провести неможливо
Проведеними перевірками встановлено, що в краї можливо якісно застосувати за призначенням 140 захисних споруд (54 сховищ та 86 ПРУ). Решта потребують суттєвої уваги з боку органів влади та керівників об’єктів, на балансі яких вони знаходяться, для можливості реального захисту громадян у разі необхідності.
Недопустимо, щоб в час неоголошеної війни, яка ведеться на Сході нашої держави, захисні споруди були у незадовільному стані. Спільними зусиллями ми повинні поступово, крок за кроком, протягом найкоротшого терміну привести захисні споруди в готовність до використання за призначенням. Мешканці області повинні знати, що, в разі необхідності, вони матимуть надійне укриття”, - резюмував Андрій Сікора.
У ДСНС України у Закарпатській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Тернопіллі депутати ...
Наступна новина: У Рівненській області ...