Минулої доби двоє житомирян через власну необачність втратили з банківських рахунків значні суми коштів.
До Житомирського МВ УМВС звернувся 45-річний приватний підприємець із заявою про те, що з його рахунку було знято понад 13 тисяч гривень. Чоловік розповів, що кілька годин тому до нього зателефонував невідомий, який назвався працівником банку та, повідомивши, що виникла необхідність уточнити його персональні дані, дізнався усю конфіденційну інформацію.
Тільки увечері, перевіривши кошти на власному банківському рахунку, заявник зрозумів, що став жертвою шахрая. Зловмиснику вдалося поцупити понад 13 тисяч гривень.
Аналогічну історію цього ж дня правоохоронцям розповів і 29-річний житель обласного центру. Через власну необачність та довірливість чоловік втратив з банківського рахунку понад 12 тисяч гривень.
Наразі за обома фактами розпочато кримінальні провадження. Тривають заходи щодо встановлення осіб зловмисників.
Разом з тим правоохоронці звертаються до громадян із застереженням: будьте уважні під час здійснення будь-яких фінансових операцій, купівлі та продажу товарів із використанням онлайн-розрахунків у мережі Інтернет тощо.
Аби не потрапити у неприємну ситуацію та не втратити кошти з банківських рахунків, варто дотримуватися низки правил:
- нікому і за жодних обставин не надавайте особистої інформації (номер банківської картки, рахунку, CVV-код, ПІН-код тощо), особливо у телефонному режимі. Зберігайте секретні дані доступу до рахунку в недоступному для сторонніх людей місці;
- уважно читайте смс-повідомлення, які приходять на ваш мобільний телефон. Нікому не повідомляйте секретні коди, які надходять задля підтвердження певних операцій;
- у жодному разі не вказуйте в оголошеннях, розміщених у мережі Інтернет, номери телефонів, які «прив'язані» до вашої банківської картки;
- використовуйте захищену спеціальними програмами комп'ютерну техніку під час проведення грошових переказів у мережі Інтернет;
- якщо вас переконують у ризику втратити кошти чи інформують про будь-які інші банківські операції та вимагають надати якісь дані, не поспішайте! Знайте, що працівники банків не телефонують з такого приводу, тим більше, з прихованих чи невідомих номерів. У такому разі зверніться на гарячу лінію фінансової установи (на кожній картці номери телефонів вказані) та сповістіть про спробу ошуканства;
- намагайтеся не сплачувати наперед за замовлений товар, користуйтеся послугою післяплати, яка наразі надається більшістю приватних служб доставки та поштовими відділеннями;
- у питаннях фінансового характеру керуйтеся здоровим глуздом, а у разі потреби – радьтеся з фахівцями.
Пам'ятайте, у таких ситуаціях ваша фінансова безпека залежить тільки від вас!
Наталя Тимчук,
СЗГ УМВС України
в Житомирській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Львові у Стрию керманич ...
Наступна новина: В Ужгороді працівники ДСО ...
Театральная афиша Москвы: лучшие спектакли
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав
Як найкраще привітати: ідеї та поради