– Помітно це і за надходженнями коштів до тролейбусного парку від продажу квитків, – підтвердив наші спостереження начальник управління транспорту і зв'язку Віталій Миронюк. – Щоденна виручка тролейбусників зросла в середньому на 10 тисяч гривень. Тобто реально пересіли на тролейбуси 7 тисяч платних пасажирів. А от маршрутники, виходить, втратили 21 тисячу гривень.
Маршрутникам тепер не позаздриш: коли робили розрахунки для підвищення тарифу до 3 гривень, то вартість літра дизельного пального рахували по 17 гривень. Тепер дешевше як по 21 гривні його немає, й ціна зростає мало не щодня. Що далі: збільшувати ціну на квитки і втратити ще 7 тисяч пасажирів чи підтягнути паски підприємцям-перевізникам і водіям, як нині підтягує їх весь народ? Бо як би там не було, за даними міського управління транспорту й зв'язку, послугами міського транспорту щодня користується приблизно 235 тисяч пасажирів. І більше або менше їх не стане. А люди, якщо є можливість обирати, сідають у той вид транспорту, який зручніший і, головне, дешевший.
Сергій СНІСАРЕНКО
7d.rv.ua
Про це повідомили у Рівненській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Львівській області ДСО ...
Наступна новина: Волинь: допоможіть ...
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Кому Насправді Потрібна Реклама На Білбордах По Всій Україні
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав