За словами посадовця, у 2014 році на розвиток сфери поводження з ТПВ в області було направлено 5,8 млн. грн. З них на оновлення парку спецавтотранспорту – 3,2 млн. грн., на оновлення контейнерного парку – 1,8 млн. грн.
Зокрема, небайдужими територіальними громадами було підготовлено відповідні запити та отримано фінансування з обласного бюджету.
Це - м. Погребище - оновлення парку сміттєвозних машин; смт. Томашпіль - придбання контейнерів для збору побутових відходів, м. Шаргород - облаштування майданчиків для збору сміття.
Законом України «Про відходи» з 1 січня 2018 року введена заборона захоронення неперероблених побутових відходів. Це означає, що вводиться норма впровадження роздільного збору ТПВ .
На даний час окремі територіальні громади вже почали ці роботи. Зокрема, частково впроваджено технологію роздільного збору сміття в містах Гайсин, Калинівка, Ладижин, Хмільник, Немирів, Могилів-Подільський та Тульчин, смт.Томашпіль, Могилів-Подільському та Мурованокуриловецькому районах.
Яскравим прикладом організації роботи у зазначеній сфері є досвід Вінницької міської ради, якою на території існуючого полігону поблизу с. Стадниця встановлено сміттесортувальну лінію.
Обласна влада теж не залишається осторонь цих питань. Проводиться спільна робота з інститутом екології та екологічної кібернетики Вінницького національного технічного університету по розробці науково обґрунтованих рекомендацій щодо оптимізації системи роздільного збору ТПВ у Вінницькій області.
Наприкінці 2014 року виконано перший етап науково-дослідної роботи "Збір інформації та аналіз існуючої системи поводження з побутовими відходами у Вінницькій області".
На разі, вже розпочато роботу по виконанню другого етапу - «Обґрунтування та оптимізація щодо вдосконалення системи інтегрованого управління та поводження з ТПВ у Вінницькій області».
Дана робота направлена на допомогу територіальним громадам щодо визначення маршрутної карти по впровадженню заходів у сфері ТПВ з урахуванням змін у законодавстві, про які я вже сказав.
Одним з основних завдань Департаменту Анатолій Вакар назвав сприяння розвитку регіонального ринку транспортних послуг та координацію роботи окремих видів транспорту.
Робота Департаменту в цьому напрямку спрямована на знаходження спільного знаменника між інтересами пасажирів, громад та автомобільних перевізників.
Зокрема, інтереси пасажирів забезпечуються ціновою доступністю перевезень та зручною маршрутною мережею.
Територіальні громади мають розвиток транспортної інфраструктури.
Що стосується перевізників, то Департамент створює умови для рівної прибутковості всіх маршрутів та оптимального завантаження салонів рухомого складу. Це, в свою чергу, дає можливість перевізникам оновлювати рухомий склад та підвищувати безпеку перевезень.
У 2015 році перед владою стоїть завдання забезпечити функціонування автомобільного транспорту та підвищити якість транспортних послуг шляхом удосконалення організації нерентабельних соціально значущих послуг автомобільного транспорту, у тому числі перевезень пасажирів у сільській місцевості;оптимізації мережі автобусних маршрутів загального користування;
підвищення кваліфікації кадрів автомобільного транспорту.
Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Енергодарі банкіри та ...
Наступна новина: Саморобну зброю та майже ...
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Кому Насправді Потрібна Реклама На Білбордах По Всій Україні
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав