На Рівненщині ПриватБанк перейшов на новий формат обслуговування клієнтів. Замість звичайних комп’ютерів, у відділеннях банку клієнтів обслуговують за допомогою планшетів. Така заміна дозволяє навчити клієнта інтернет-банкінгу, виконувати операції швидше та значно зменшує черги.
Планшет облаштований усіма мобільними додатками ПриватБанку, за допомогою яких працівники банку можуть надавати клієнтам різні послуги – від оформлення карток, депозитів, страховок до купівлі залізничних квитків, квитків на літак чи автобус. А із заміною звичайних столів на круглі клієнти мають змогу безпосередньо знаходитись біля працівника банку і стежити за кожним його кроком у виконанні операції.
Така наглядність операцій допомагає клієнтам і самим навчитись проводити платежі через термінали та Приват24. Враховуючи мобільність планшетів, за бажанням клієнти пробують самостійно здійснювати окремі операції у додатках ПриватБанку.
Також, у будь-якому відділені ПриватБанку на мобільний телефон клієнта можна завантажити і налаштувати додатки для платежів ПриватБанку і навчитись ними користуватись.
Загалом на Рівненщині клієнти Північно-Західного РУ ПриватБанку можуть обслуговуватись у 58 відділеннях та здійснювати операції у понад 324 терміналах самообслуговування.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Конфлікт двоє волинянин ...
Наступна новина: Офисные кресла – одна из ...