На Рівненщині ПриватБанк покращує умови обслуговування клієнтів

На Рівненщині ПриватБанк покращує умови обслуговування клієнтів

02.03.15 10:20 0 816
Для зручностей клієнтів в центрі міста Рівного відкрито нове відділення по вул. Словацького 4/6 (бізнес-центр “Словацький”) та проведено ремонті роботи у відділенні по вул. Соборній 192. Відділення переформатовані для роботи згідно нових стандартів банківського обслуговування – робочі місця обладнанні для обслуговування клієнтів за допомогою планшетів.

На Рівненщині ПриватБанк перейшов на новий формат обслуговування клієнтів. Замість звичайних комп’ютерів, у відділеннях банку клієнтів обслуговують за допомогою планшетів. Така заміна дозволяє навчити клієнта інтернет-банкінгу, виконувати операції швидше та значно зменшує черги.

Планшет облаштований усіма мобільними додатками ПриватБанку, за допомогою яких працівники банку можуть надавати клієнтам різні послуги – від оформлення карток, депозитів, страховок до купівлі залізничних квитків, квитків на літак чи автобус. А із заміною звичайних столів на круглі клієнти мають змогу безпосередньо знаходитись біля працівника банку і стежити за кожним його кроком у виконанні операції.

Така наглядність операцій допомагає клієнтам і самим навчитись проводити платежі через термінали та Приват24. Враховуючи мобільність планшетів, за бажанням клієнти пробують самостійно здійснювати окремі операції у додатках ПриватБанку.

Також, у будь-якому відділені ПриватБанку на мобільний телефон клієнта можна завантажити і налаштувати додатки для платежів ПриватБанку і навчитись ними користуватись.

Загалом на Рівненщині клієнти Північно-Західного РУ ПриватБанку можуть обслуговуватись у 58 відділеннях та здійснювати операції у понад 324 терміналах самообслуговування.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Конфлікт двоє волинянин ...
Наступна новина: Офисные кресла – одна из ...

КОМЕНТАРІ