Чернігів: інформаційно-комунікаційні технології – складова якісного управління навчально-виховним процесом

Чернігів: інформаційно-комунікаційні технології – складова якісного управління навчально-виховним процесом

06.03.15 08:33 0 637
2 березня в Чернігівському ліцеї №32 відбувся семінар директорів шкіл міста на тему: «Інформаційно-комунікаційні технології – складова якісного управління навчально-виховним процесом». Відкрив семінар начальник управління освіти міської ради Володимир Купріяненко.

Директор ліцею, кандидат педагогічних наук Людмила Тарасюк у своєму виступі окреслила загальні перспективи інформатизації української школи в майбутньому десятилітті, назвала зміни, які очікуються в техносфері та освітньому процесі. Заступник директора з навчально-виховної роботи, кандидат педагогічних наук Наталія Іваницька поділилась своїми враженнями від поїздки країнами Європи. Вона розповіла про використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у Європі та про перспективи їх впровадження.

Під час семінару було продемонстровано серію фрагментів уроків, де вчителі показали різні напрямки використання ІКТ: відео-конференцію з поетесою Тетяною Пакалюк, застосування Інтернет-ресурсів у навчально-виховному процесі, роботу учнів із планшетами, проектну роботу старшокласників у режимі он-лайн.

Вчителі ліцею провели майстер-класи, де презентували створення ними власних сайтів, авторських електронних книг, розробки портфоліо для учнів початкової школи. На семінарі були продемонстровані дидактичні можливості пристрою «Активатор інтерактивної поверхні». За допомогою цього приладу в закладі впроваджуються такі програми як «Жива фізика», «Жива математика» «Лабораторні роботи з фізики», «WorldWide Telescope», та ін.

Крім того, відбулася Інтернет-конференція з завідуючим відділу створення навчально-тематичних систем Національного центру «Мала академія наук» Ігорем Чернецьким.

Підсумками семінару стало окреслення перспектив розвитку освітніх закладів міста, де на перше місце випливає індивідуалізація освітнього процесу, зміна форм і методів роботи педагога, мережева грамотність усіх учасників освітнього процесу. Наслідком реалізації цих ідей має стати побудова індивідуальної освітньої траєкторії для кожної дитини, що забезпечить рівний доступ до якісної освіти.

За повідомленням ліцею №32
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Обговорили питання ...
Наступна новина: Представник МВС України ...

КОМЕНТАРІ