У Львові підписано меморандум про впровадження у області служби екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112»

У Львові підписано меморандум про впровадження у області служби екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112»

06.03.15 10:15 0 601
5 березня у Головному управлінні ДСНС України у Львівській області підписано меморандум про впровадження у Львівській області служби екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112».

Підписали меморандум Голова Львівської обласної державної адміністрації Олег Синютка, Голова Львівської обласної ради Петро Колодій, Начальник ГУ ДСНС України у Львівській області Сергій Дмитровський, Начальник ГУ МВС України у Львівській області, Директор департаменту охорони здоров’я Львівської обласної державної адміністрації, Голова правління ПАТ «Львівгаз» та Директор Львівського обласного контактного центру.

Згідно із положенням підписаного меморандуму, з 6 березня 2015 року у Львівській області у тестовому режимі розпочинає функціонувати служба екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112». Усі сторони, що підписали цей Меморандум зобов’язуються невідкладно та оперативно реагувати на усі виклики, які надходять з телефонного номера «112».

Очільник рятувальників Львівщини Сергій Дмитровський під час процедури підписання зазначив: «Впровадження у Львівській області служби екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112» є важливим кроком для вступу України до Європейського Союзу. Це дасть можливість надавати населенню допомогу Європейського рівня, із залученням всіх екстрених та аварійних служб, координації їх спільних дій, надання довідково-консультативної допомоги».

За словами керівника області Олега Синютки, служба екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112» створена, що допомогти людям, адже виконання кожного звернення буде жорстко контролюватись.

«Людині достатньо знати один номер, зателефонувавши на який, можна отримати допомогу в будь-якій ситуації. Для нас найважливіше – це зворотна реакція жителів області. Тому ми хочемо змусити всі регіональні служби працювати на результат. Кожен дзвінок та звернення буде знято з контролю лише після підтвердження тієї людини, що звернулась по допомогу», - наголосив він.

Керманич ОДА також додав, що після успішного тестування єдиний номер «112» планується впровадити по всій Україні. «Поки що основне завдання, щоби лінія 112 запрацювала на Львівщині, а вже, коли все відпрацюємо, вона працюватиме й у інших регіонах. На прикладі нашої області ми хочемо довести, що забезпечити функціонування єдиної служби екстреної допомоги – реально», - зазначив він.

Під час підписання меморандуму Олег Синютка також розповів, що лінія «112» функціонуватиме у тестовому режимі близько місяця, після чого можна буде перейти до другого етапу. В подальшому служба «112» прийматиме дзвінки з будь-яких питань цілодобово.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Військовослужбовці ...
Наступна новина: В Житомирській області ...

КОМЕНТАРІ