Щотижневий звіт про виконану роботу аварійною службою «Рівне Дім Сервіс»

Щотижневий звіт про виконану роботу аварійною службою «Рівне Дім Сервіс»

18.03.15 10:39 0 642
З 9 по 15 березня 2015 року, аварійною службою «Рівне Дім Сервіс» було прийнято 86 телефонних звернень від мешканців міста з приводу аварійних ситуацій в їхній будинках, на що було оперативно відредаговано і вжито необхідних заходів, а саме:

- відновлення внутрішньобудинкових мереж електропостачання - 29 виконаних заявки.

- ліквідація поривів внутрішньобудинкових мереж холодного, гарячого водопостачання -14 виконаних заявки;

- ліквідація поривів внутрішньобудинкових мереж теплопостачання -2 виконаних заявки;

- ліквідація каналізаційних витоків - 41 виконаних заявки;

- хибні виклики – нема;

- скарги від мешканців на аварійну службу «Рівне Дім Сервіс», згідно оперативної інформації Виконавчого комітету Рівненської міської ради – нема;

- подяки від мешканців аварійній службі «Рівне Дім Сервіс», згідно оперативної інформації Виконавчого комітету Рівненської міської ради – нема.

Про це повідомив директор аварійної служби ТОВ «Рівне Дім Сервіс» Микола Ніколайчук.

Про це повідомили у Рівненській міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ